Bytte-Bytte April/Maj 2010
Redaktør: rumlebumle
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Super lækre armbånd lene. Er helt enig, de måtte os gerne bo hos mig, ville passe rigtig godt på dem 
Knus fra Katja
Tak Edith og Katja

-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Indlæg: 236
- Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Lækre armbånd du har fået lavet af dine bytteperler Lene
Det med peaceperlen er skønt 
Mange tak Irene 
-
sisterunika
- Perle

- Indlæg: 29
- Tilmeldt: ons 14. jul 2010 11:01
- Geografisk sted: Århus
- Kontakt:
Wauuuuu!!! Hvor det bare nogle mega smukke filtet armbånd!!!Havfruen skrev:Så fik jeg mig taget sammen til at lave noget og tage billeder af det .
dette er hvad jeg modtog og tak for det. til min giver
og dette har jeg fådet ud af mine perler
her er 4 armbånd
og her et billed hvor de er nemmer at se
Det den dejligste morgen i 100 år og jeg lever!
http://www.sisterunika.dk
http://www.sisterunika.dk
-
sisterunika
- Perle

- Indlæg: 29
- Tilmeldt: ons 14. jul 2010 11:01
- Geografisk sted: Århus
- Kontakt:
Anne Marthin skrev:Så blev jeg også færdig med mine bytte-bytte smykker.
Tusind tak til giveren![]()
Her er først hvad jeg modtog:
Og dette er hvad jeg fik lavet.
Det var noget af en udfordring at være med, men hold op hvor blev jeg glad da jeg åbnede min kuvert
WAUUUU!!!!!!!!!!
Det den dejligste morgen i 100 år og jeg lever!
http://www.sisterunika.dk
http://www.sisterunika.dk
Whau - hvor er det et smukt og dejligt sæt, du har fået lavet

Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.








