Bytte-Bytte desværre forsinket
Redaktør: rumlebumle
-
Smykkeunivers
- Opal

- Indlæg: 819
- Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Rigtig god bedring også fra mig 
-
sisterunika
- Perle

- Indlæg: 29
- Tilmeldt: ons 14. jul 2010 11:01
- Geografisk sted: Århus
- Kontakt:
Rigtig rigtig rigtig rigtig god bedring.
Det den dejligste morgen i 100 år og jeg lever!
http://www.sisterunika.dk
http://www.sisterunika.dk
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Du ønskes også rigtig god bedring fra mig af..
Knus fra Katja
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hvordan går det med dig'? håber du får det bedre snart. Krammer til dig.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Indlæg: 236
- Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Tak for alle jeres hilsner, det varmer imens det hele er lidt uretfærdigt.
Jeg bliver desværre ikke frisk til perlerier foreløbig
så du må meget gerne tage over Susanne 
Jeg bliver desværre ikke frisk til perlerier foreløbig
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Var nu ikke derfor, ville bare høre om du var ved at få det bedre, bytte bytte kan jo sagtens vente, men vil gerne hjælpe hvis det føles mere rart for dig. Så er der ro til at blive rask.ild-smykker.dk skrev:Tak for alle jeres hilsner, det varmer imens det hele er lidt uretfærdigt.
Jeg bliver desværre ikke frisk til perlerier foreløbigså du må meget gerne tage over Susanne
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hej Alle, jeg vil gerne stå for dyt dyt skal vi byt i et par måneder, hvis der er stemning for det. Også for at få lidt mere liv ind på forumet.
Ild-smykker håber du får det bedre, 100 ønsker om god bedring, og at det hele bliver mindre uretfærdigt. mange kram herfra til dig.
Ild-smykker håber du får det bedre, 100 ønsker om god bedring, og at det hele bliver mindre uretfærdigt. mange kram herfra til dig.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Det lyder godt susanne
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Susanne i nord skrev:Hej Alle, jeg vil gerne stå for dyt dyt skal vi byt i et par måneder, hvis der er stemning for det. Også for at få lidt mere liv ind på forumet.
Ild-smykker håber du får det bedre, 100 ønsker om god bedring, og at det hele bliver mindre uretfærdigt. mange kram herfra til dig.
Knus fra Katja