Guffeluf fra Lene. NU MED NYT BILLEDE
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Der er ret stor forskel på nikkelfri og at de overholder det tilladte niveau. Når de overholder det tilladte niveau betyder det jo at de stadig "udskiller" nikkel. Det er bare så lidt at dem af os der ikke har nikkel-allergi kan tåle det. Nikkelfri kan du næsten kun få hvis du køber kirugisk stål. Selv guld og sølv udskiller nemlig nikkel (men i så små mængder at de fleste der har nikkel-allergi godt kan tåle det).tullen72 skrev:Regner stærkt med at de er nikkelfri, når de er købt ved så stor en virksomhed som Coop. Tester normalt alt hvad jeg får indenfor døren, men disse stoler jeg på ikke overstiger det tilladte niveau.saaby skrev:okay, ved du om de er nikkelfri, har nemlig de sölvfarvede bare fra
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Charlottes: Det jeg mener er jo, at Coop højest sandsynlig overholder de regler der er i dk for mængden af nikkel i smykker. De regler er jo de samme som alle andre der sælger smykker skal overholde. Derfor er det vel dybest set også løgn når man siger at ens smykker er nikkel-FRI, for jeg mener bestemt at testen fra apoteket bare viser at nikkel-indholdet ikke overstiger den tilladte grænse. Desværre er der jo ikke lavet så mange smykke-dimser i kirurgisk stål, for så ville jeg da helt sikkert bruge det 
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Så er det jo også forkert når du skriver at du regner med at de er nikkel-fri. Det er de jo ikke. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Jeg elsker også det fra Lene. Det er superdejligt at have på.Charlottes skrev:De er flotte men jeg synes det fra Lene er det pæneste. Det er pænere i farven og det er da langt pænere uden kant. Men det er bare min smag.
Hver gang jeg får lavet et til mig selv har jeg det ikke mere en en dag, så sidder det på en anden arm. Alle der ser og mærker det imit. skind, synes bare det er så lækkert og så har ddet jo en fantastisk pris.
Man har råd til at kaste det bort, når man ikke gider se på det længere.
Jeg er heller ikke ansat hos Lene for at lave reklamefremstød