Camilla ;-)

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Hej allesammen
Jeg hedder Camilla, er 21år og bor i Kolding. Jeg begyndte at lave smykker for 1års tid siden, og har nu en butik på etsy, hvor jeg sælger mine ting: http://www.danagonia.etsy.com
Jeg lodder, laver fimo perler og wire wrapper.
Glæder mig til at lære jer at kende herinde!
Hilsen Camilla
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hej Camilla

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du bliver glad for at være her, og at du skriver en masse indlæg, og viser nogle af dine smykker :)

Jeg har lige tilladt mig at rette dit link til din shop, da du var kommet til at skrive .dk så den virkede ikke. Nu har jeg været inde og kigge, det er nogle meget flotte smykker du laver, det er rart at se noget anderledes, en gang imellem, og dine viklede smykker er meget flotte :)
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Tak Lene :D
Brugeravatar
mortilseks
Perle
Perle
Indlæg: 24
Tilmeldt: man 26. jan 2009 08:06
Geografisk sted: Roslev
hej og velkommen
Knus Tina

Billede
Besvar