Tak piger.
Men det med hidsigproppen var helt sikkert myntet på dig BR (nu hvor jeg tænker over det).
Redaktør: rumlebumle

Charlottes skrev:Men det med hidsigproppen var helt sikkert myntet på dig BR (nu hvor jeg tænker over det).*lusker fløjtende væk mens jeg dukker mig for de snebolde I nu alle sammen vil kaste efter mig*

Note til selv: Hvis du møder Charlotte "live", skift til kilt, inden hun når dig!!!Charlottes skrev:Du kan bare vente dig. Hvis jeg nogensinde ser dig får du en![]()
![]()

Selvfølgelig har man noget på under kilten...Charlottes skrev:Det er ærgeligt at vi ikke kan dele tråden. Så kunne vi fortsætte vores sneboldkamp og kaste efter andre (jeg tror at Camilla trænger til en vasker).![]()
Men selvom du har kilt på, så har du vel stadig trusser på og de kan vel bruges til at hive i?For du går vel ikke bundløs?????
Charlottes skrev:Det er ærgeligt at vi ikke kan dele tråden. Så kunne vi fortsætte vores sneboldkamp og kaste efter andre (jeg tror at Camilla trænger til en vasker).![]()
Men selvom du har kilt på, så har du vel stadig trusser på og de kan vel bruges til at hive i?For du går vel ikke bundløs?????
![12 [smilie=12.gif]](./images/smilies/12.gif)
lene skrev:Så tøser, ikke noget med at vaske Camilla, kan i så opføre jer ordenligt..![]()
![]()