Jeg ønsker mig...

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Hvilke nye hovedtråde er der stemning for?

Teknisk Uheld
19
26%
Den ærlige mening
20
28%
Materiale Mayhem
19
26%
Sæt en prik her (for antal) ;)
14
19%

Afgivne stemmer: 72
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Vase: Nogle af de ting du spørger om ved jeg heller ikke. Så ved at du spørger, så bliver jeg jo også klogere. Så spørg endelig derud af. ;;)

Tak piger. :ymhug: Og ja, de fleste af de ting jeg har skrevet er jo skrevet med et smil på læben. Og hvis jeg endelig engang imellem bliver sur over at I ikke kan se det jeg mener (læs: er enige med mig) så går jeg bare væk og klapper en hest (eller i mit tilfælde: en ilder). Verden ville være et kedeligt sted hvis vi alle var enige. ;;)

Men det med hidsigproppen var helt sikkert myntet på dig BR (nu hvor jeg tænker over det). :whistle: *lusker fløjtende væk mens jeg dukker mig for de snebolde I nu alle sammen vil kaste efter mig* :))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Charlottes skrev:Men det med hidsigproppen var helt sikkert myntet på dig BR (nu hvor jeg tænker over det). :whistle: *lusker fløjtende væk mens jeg dukker mig for de snebolde I nu alle sammen vil kaste efter mig* :))
=)) Billede

Billede
Billede
Charlottes
Opal
Opal
AAARGH jeg er ramt!!! :angry-screaming:

Hvorfor har jeg ikke en smiley der kaster en snebold tilbage??? :angry-banghead: :angry-cussing:

Du kan bare vente dig. Hvis jeg nogensinde ser dig får du en :teasing-wedgie: :p ;))
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:Du kan bare vente dig. Hvis jeg nogensinde ser dig får du en :teasing-wedgie: :p ;))
Note til selv: Hvis du møder Charlotte "live", skift til kilt, inden hun når dig!!! Billede
hvorfor har jeg ikke en kilt-smiley der mooner? Øvha!

Så skulle den wedgie være undgået =)) =)) =))

Billede
Billede
Charlottes
Opal
Opal
Det er ærgeligt at vi ikke kan dele tråden. Så kunne vi fortsætte vores sneboldkamp og kaste efter andre (jeg tror at Camilla trænger til en vasker). :D

Men selvom du har kilt på, så har du vel stadig trusser på og de kan vel bruges til at hive i? B-) For du går vel ikke bundløs????? :-?
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:Det er ærgeligt at vi ikke kan dele tråden. Så kunne vi fortsætte vores sneboldkamp og kaste efter andre (jeg tror at Camilla trænger til en vasker). :D

Men selvom du har kilt på, så har du vel stadig trusser på og de kan vel bruges til at hive i? B-) For du går vel ikke bundløs????? :-?
Selvfølgelig har man noget på under kilten...
Sko og strømper. Og jeg tror selv du, må opgive en strømpe-wedgie - :))
Traditionelt har man ikke trusser på under en kilt - det var derfor jeg skønnede den wedgie-sikker.

Er det ikke sjovere med et komplet umotiveret overraskelses snebolde-angreb i en anden tråd,
end i en tråd til formålet? :D =))
Billede

Billede
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Charlottes skrev:Det er ærgeligt at vi ikke kan dele tråden. Så kunne vi fortsætte vores sneboldkamp og kaste efter andre (jeg tror at Camilla trænger til en vasker). :D

*Render stor tudende :(( til Lene og klager over de "store piger fra forummet" har vasket hende O:-) ... Nananana nu får du skæld ud Charlotte ;))

(Man lærer jo nogle tricks, når man er folkeskolelære :)) )
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Så tøser, ikke noget med at vaske Camilla, kan i så opføre jer ordenligt.. :D =)) [smilie=santa3.gif]
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Nej Lene ---- Camilla vil gerne vaskes i sne, er jeg helt sikker på. [smilie=12.gif] [smilie=12.gif] [smilie=12.gif]
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Kontakt:
lene skrev:Så tøser, ikke noget med at vaske Camilla, kan i så opføre jer ordenligt.. :D =)) [smilie=santa3.gif]
Billede

Billede
Billede
Besvar