Jeg ønsker mig...

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Hvilke nye hovedtråde er der stemning for?

Teknisk Uheld
19
26%
Den ærlige mening
20
28%
Materiale Mayhem
19
26%
Sæt en prik her (for antal) ;)
14
19%

Afgivne stemmer: 72
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Jeg har lidt ønsker til nogle nye hoved-tråde, og synes lige jeg vil vejre stemningen,
inden jeg skyder den videre til Lene og Lotte.
Det kunne jo hænde, jeg var den eneste med disse ønsker :))

Her er de tråde, jeg ønsker mig:

Teknisk Uheld
Driller teknikken, er det her du kan finde råd og vejledninger eller stille spørgsmål om den digitale verden.

Den ærlige mening
Her kan du poste ting, du vil høre en ærlig mening om.
Det kan være smykker, hjemmesider eller alt muligt andet for den sags skyld.
Det er også her du finder "Dagens smykke"

Materiale Mayhem
Her kan materialer og værktøj diskuteres.
Metaller, perler, sten, værktøj, tråd, wire - med andre ord, alt det man bruger til at lave smykker.
Det er også her du finder ting som "Ugens sten" og "Månedens værktøj"

Billede
Billede
Pia
Opal
Opal
Jeg er for dem alle, men vil du altid sidde i den anden ende og besvarer tekniske spørgsmål? det kunne vist ende som en fuldtidsbeskæftigelse ;)
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
lol Årrh den er svær!
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Jeg synes at alle tre er en rigtig god ide, men jeg tror da på at det giver dig fast arbejde.

På den anden side... jeg har de overvejet om du aldrig sover... jeg kan jo se at du skriver indlæg på alle tider af døgnet?
Carpe diem!
Mkh. PIa
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jeg synes også alle tre kategorier kunne være en super god ide, men vi må vist lige have hende Lene med på banen for at se om det overhovedet er en mulighed.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Super god ide alle 3 og hvem siger at det er BR der skal og kan svare på alle spørgsmål. jeg går da ud fra at alle kan give et bidrag. og nu hvor vores side har kørt så længe som den har kune det da være fint med en opjustering af forumet
vi er jo mange der er her inde hver dag og der sker da ikke noget ved at der kommer nye tiltag ind.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Havfruen skrev:Super god ide alle 3 og hvem siger at det er BR der skal og kan svare på alle spørgsmål. jeg går da ud fra at alle kan give et bidrag. og nu hvor vores side har kørt så længe som den har kune det da være fint med en opjustering af forumet
vi er jo mange der er her inde hver dag og der sker da ikke noget ved at der kommer nye tiltag ind.
Helt sikkert... Jeg aner ikke hvordan man sætter en wire klemme på foreksempel, og det kan de fleste af jer andre jo nu nok hjælpe mig med :-D
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
jeps det kan vi da nogen kan noget og nole andre kan noget andet, :o) 8-} :ymparty: =)) i-) :violin:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Eva1950
Opal
Opal
Er med på det hele og som Havfruen siger kaan alle bidrag
super fin BR :ymhug:
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det er en rigtig god ide og som sagt kan alle bidrage med evt. svar :clap: