Diddah skrev:
Charlotte;
De er ikke kopieret perle til perle, veninden ville have et i samme stil og det lavede jeg til hende, hende der betaler hende der bestemmer, det er lavet på memory wire med hvide, gennemsigtige, fs dele og glas som hun ønskede sig.

Hvis andre viste en anden et billede af mine smykker og ville have samme stil ville jeg blive smigret.. designere ved også godt det er hendes billede som er brugt til inspiration
Jeg bliver inspireret af andre viser deres smykke og håber en dag de gør af mine. Så længe jeg ikke siger det er eget design når det ikke er, er det ok i min bog. Men vi er jo alle forskellige. Det var ikke selv noget jeg havde lavet ud fra eget hoved da det slet ikke er min stil. Min veninde er glad og det ser jeg som det vigtigste og jeg fik en udfordring og lave noget der ikke lige var mig.
Jeg kalder det også inspiration. Dette bliver jeg da selv af andres smykker, og selvom jeg måske kunne tænke mig at lave et nøjagtigt magen til, bliver det aldrig det. Har jo aldrig samme sten eller FS dele eller andre finurlige ting
Her er der da også en del, som har ladet sig inspirerer af Lise Sonne.
Det har der da stået op til flere gange under smykker fra nogle.
Men har man ikke lyst til at andre kopierer ens egen stil, er det jo ok at holde det for sig selv. Det kan ingen da sige noget til.