Dato og tid er fre 9. maj 2025 05:29

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Opal
Opal
Brugeravatar

Lidt nemme smykker på det sidste ;) Men så fine også er der lidt til mig selv også i blandt det hele..

Her er et par nemme ørestikkere som er vældig populære har jeg erfaret.
Billede

De her lavede jeg til mig selv til min fødselsdag ;)
Billede

Denne her er til min veninde som ønskede sig noget "katanjefarvet" Perlerne er horn fra Gurkemeje, så smukke er de
Billede

Jeg har også lavet ørering til de er dog ikke blevet fotograferet da jeg bare ikke kan finde nogle sterling ørekroge som ikke er unikke nok ;)

En veninde viste mig nogle armbånd og ville have nogen så meget magen til som muligt og her er hvad hun fik
BilledeBillede

Lavede disse øreringe til hende også
Billede

Hendes familie blev så vilde med dem de lige ville have tre par de er her
BilledeBillede

Så er resten til mig :)

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Safir
Safir

Geografisk sted: Næstved
Kan vildt godt li` de armbånd din veninde skulle have lavet ... Er det memory wire ?
Ser godt ud med læder og perler sammen :clap Har du sat wire beskytter på perlewireren ? har altid undret mig over hvad de skulle bruges til :D

:::::::::::::::::::::
Carpe diem

Svar med citat  
Opal
Opal
Brugeravatar

Tak skal du have, ja det er på memorywire, med en anboret perler som afslutning..

Jep læderet er faktisk rigtig pænt, armbåndene er dog ikke mit design ;) Men de blev ret gode ;D Og veninden er glad

Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Opal
Opal
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Super flotte smykker. :x-

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:

Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Opal
Opal

Geografisk sted: Amager
Jeg synes det er nogle flotte smykke du har lavet men hvor er det ØV at du har kopieret nogle smykker fra andre. Men det er åbenbart på mode at kopierer andres smykker for tiden. Og netop derfor at jeg ikke viser særlig meget af det jeg har lavet da jeg ikke vil have mine smykker kopieret!

Svar med citat  
Opal
Opal
Brugeravatar

Geografisk sted: falster
Diddah hvor er det flotte hvide smykker du har lavet hverisær og jeg syntes det er fint at du kopierer andres ideer for diverse perler/sten er sikkert ikke lige magen til :-D og jeg kalder det ikke at kopiere, men at hente inspiration og det gør alle designer i hele verden og vi lever vel i et frit land gudskelov og farven hvid er bare så god med vores brune hud :-D

Svar med citat  
Opal
Opal
Brugeravatar

Charlotte;

De er ikke kopieret perle til perle, veninden ville have et i samme stil og det lavede jeg til hende, hende der betaler hende der bestemmer, det er lavet på memory wire med hvide, gennemsigtige, fs dele og glas som hun ønskede sig. ;) Hvis andre viste en anden et billede af mine smykker og ville have samme stil ville jeg blive smigret.. designere ved også godt det er hendes billede som er brugt til inspiration

Jeg bliver inspireret af andre viser deres smykke og håber en dag de gør af mine. Så længe jeg ikke siger det er eget design når det ikke er, er det ok i min bog. Men vi er jo alle forskellige. Det var ikke selv noget jeg havde lavet ud fra eget hoved da det slet ikke er min stil. Min veninde er glad og det ser jeg som det vigtigste og jeg fik en udfordring og lave noget der ikke lige var mig.

Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Opal
Opal
Brugeravatar

Shawnee og Lisbeth taaark

Min veninde er faktisk super brun så de armbånd er så gode til hende, mig selv er ret bleg haha, jeg bliver kun rød eller hvid, ikke brun, det er så snyd haha, nok derfor jeg aldrig rigtig laver så meget i hvid og sølv sammen ;)

Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Opal
Opal

Geografisk sted: Amager
Diddah skrev:
Charlotte;

De er ikke kopieret perle til perle, veninden ville have et i samme stil og det lavede jeg til hende, hende der betaler hende der bestemmer, det er lavet på memory wire med hvide, gennemsigtige, fs dele og glas som hun ønskede sig. ;) Hvis andre viste en anden et billede af mine smykker og ville have samme stil ville jeg blive smigret.. designere ved også godt det er hendes billede som er brugt til inspiration

Jeg bliver inspireret af andre viser deres smykke og håber en dag de gør af mine. Så længe jeg ikke siger det er eget design når det ikke er, er det ok i min bog. Men vi er jo alle forskellige. Det var ikke selv noget jeg havde lavet ud fra eget hoved da det slet ikke er min stil. Min veninde er glad og det ser jeg som det vigtigste og jeg fik en udfordring og lave noget der ikke lige var mig.

Du skrev så meget magen til som muligt. Det var derfor jeg troede det var en kopi. Der er forskel på at kopierer (hvilket der desværre er nogle der gør, det må være fordi de ikke har en kreativ side selv, sørgeligt), og så at lave noget i samme stil hvilket er at være inspireret. Jeg misforstod dig. Det må du undskylde.

Svar med citat  
Opal
Opal
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
Diddah skrev:
Charlotte;

Jeg kalder det også inspiration. Dette bliver jeg da selv af andres smykker, og selvom jeg måske kunne tænke mig at lave et nøjagtigt magen til, bliver det aldrig det. Har jo aldrig samme sten eller FS dele eller andre finurlige ting
Her er der da også en del, som har ladet sig inspirerer af Lise Sonne.
Det har der da stået op til flere gange under smykker fra nogle.
Men har man ikke lyst til at andre kopierer ens egen stil, er det jo ok at holde det for sig selv. Det kan ingen da sige noget til.

Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time