Hope
Redaktør: rumlebumle
Mange tak skal du osse have. Sikke en dejlig velkomst man får herindelisbeth skrev:Rigtig hjertelig velkommen her til dette dejlige forumog det er rigtig hvad pigerne siger at her er super dejligt at være og jeg glæder mig til at se hvad du går og nørkler med
![]()
- thecobra
- Smaragd

- Indlæg: 199
- Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
- Geografisk sted: Ringsted, Danmark
- Kontakt:
Jeg glæder mig til at se nogle af dine ting. jeg har selv lavet en del kort mest invitationer osv.. jeg har altid syntes at det der med theposerne ser vildt godt ud
Men pøj pøj med det her inde
Mange perle hilsner fra Jacqueline 
Tak skal du havethecobra skrev:her til
Jeg glæder mig til at se nogle af dine ting. jeg har selv lavet en del kort mest invitationer osv.. jeg har altid syntes at det der med theposerne ser vildt godt uddet gir nogle virkelig flotte farver. Også er det en god grund til at drikke en MASSE the
Men pøj pøj med det her indehåber at se en masse til dig
Laver du også kort med theposer, eller har du bare set kort med theposer?
Livet er så smukt, som man gør det til.
Carpe diem.
Carpe diem.
- thecobra
- Smaragd

- Indlæg: 199
- Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
- Geografisk sted: Ringsted, Danmark
- Kontakt:
Jeg laver dem ikke selv. men nogle på bornholm som jeg kender laver detHope skrev:Tak skal du havethecobra skrev:her til
Jeg glæder mig til at se nogle af dine ting. jeg har selv lavet en del kort mest invitationer osv.. jeg har altid syntes at det der med theposerne ser vildt godt uddet gir nogle virkelig flotte farver. Også er det en god grund til at drikke en MASSE the
Men pøj pøj med det her indehåber at se en masse til dig
![]()
Laver du også kort med theposer, eller har du bare set kort med theposer?
Mange perle hilsner fra Jacqueline 
Okaythecobra skrev:Jeg laver dem ikke selv. men nogle på bornholm som jeg kender laver detHope skrev:Tak skal du havethecobra skrev:her til
Jeg glæder mig til at se nogle af dine ting. jeg har selv lavet en del kort mest invitationer osv.. jeg har altid syntes at det der med theposerne ser vildt godt uddet gir nogle virkelig flotte farver. Også er det en god grund til at drikke en MASSE the
Men pøj pøj med det her indehåber at se en masse til dig
![]()
Laver du også kort med theposer, eller har du bare set kort med theposer?
Livet er så smukt, som man gør det til.
Carpe diem.
Carpe diem.

