Hope

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Rigtig hjertelig velkommen her til dette dejlige forum :ymhug: og det er rigtig hvad pigerne siger at her er super dejligt at være og jeg glæder mig til at se hvad du går og nørkler med :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:
Billede I LOVE CATS
Hope
Perle
Perle
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 3. maj 2009 15:39
lisbeth skrev:Rigtig hjertelig velkommen her til dette dejlige forum :ymhug: og det er rigtig hvad pigerne siger at her er super dejligt at være og jeg glæder mig til at se hvad du går og nørkler med :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:
Mange tak skal du osse have. Sikke en dejlig velkomst man får herinde :ymblushing:
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 199
Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
:text-welcomewave: her til :D
Jeg glæder mig til at se nogle af dine ting. jeg har selv lavet en del kort mest invitationer osv.. jeg har altid syntes at det der med theposerne ser vildt godt ud :P det gir nogle virkelig flotte farver. Også er det en god grund til at drikke en MASSE the :P

Men pøj pøj med det her inde :D håber at se en masse til dig :P
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
Hope
Perle
Perle
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 3. maj 2009 15:39
thecobra skrev::text-welcomewave: her til :D
Jeg glæder mig til at se nogle af dine ting. jeg har selv lavet en del kort mest invitationer osv.. jeg har altid syntes at det der med theposerne ser vildt godt ud :P det gir nogle virkelig flotte farver. Også er det en god grund til at drikke en MASSE the :P

Men pøj pøj med det her inde :D håber at se en masse til dig :P
Tak skal du have :-D

Laver du også kort med theposer, eller har du bare set kort med theposer?
Livet er så smukt, som man gør det til.
Carpe diem.
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 199
Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
Hope skrev:
thecobra skrev::text-welcomewave: her til :D
Jeg glæder mig til at se nogle af dine ting. jeg har selv lavet en del kort mest invitationer osv.. jeg har altid syntes at det der med theposerne ser vildt godt ud :P det gir nogle virkelig flotte farver. Også er det en god grund til at drikke en MASSE the :P

Men pøj pøj med det her inde :D håber at se en masse til dig :P
Tak skal du have :-D

Laver du også kort med theposer, eller har du bare set kort med theposer?
Jeg laver dem ikke selv. men nogle på bornholm som jeg kender laver det :D
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
Hope
Perle
Perle
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 3. maj 2009 15:39
thecobra skrev:
Hope skrev:
thecobra skrev::text-welcomewave: her til :D
Jeg glæder mig til at se nogle af dine ting. jeg har selv lavet en del kort mest invitationer osv.. jeg har altid syntes at det der med theposerne ser vildt godt ud :P det gir nogle virkelig flotte farver. Også er det en god grund til at drikke en MASSE the :P

Men pøj pøj med det her inde :D håber at se en masse til dig :P
Tak skal du have :-D

Laver du også kort med theposer, eller har du bare set kort med theposer?
Jeg laver dem ikke selv. men nogle på bornholm som jeg kender laver det :D
Okay :-D
Livet er så smukt, som man gør det til.
Carpe diem.
Besvar