ja, det er naturligvis et luftkastel, men bare tanken om en julemands/nisse-blotter er simpelthen komisk
eller bare en blotter kalender for 2012
Redaktør: rumlebumle
LOKE'S GHOST
Øhhh... Det... Øhhh...BlueRaven skrev:Ifølge min hukommelse er det i morgen (31. okt) der er halloweenCharlottes skrev:Det er idag og igår at det er halloween så...
Idag og igår er bare weekend
![]()
![]()

En nisse-blotter-julekalender eller en blotter kalender?Pia skrev:Skulle vi tre ikke stikke hovederne sammen i næste år og lave en julekalender fuld af santa-nisse-blotter-mænd til kvinder??![]()
![]()
ja, det er naturligvis et luftkastel, men bare tanken om en julemands/nisse-blotter er simpelthen komisk
eller bare en blotter kalender for 2012



