Så er det snart jul.

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Pia
Opal
Opal
Skulle vi tre ikke stikke hovederne sammen i næste år og lave en julekalender fuld af santa-nisse-blotter-mænd til kvinder?? =)) :violin:

ja, det er naturligvis et luftkastel, men bare tanken om en julemands/nisse-blotter er simpelthen komisk O:-)

eller bare en blotter kalender for 2012
Billede LOKE'S GHOST
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
BlueRaven skrev:
Charlottes skrev:Det er idag og igår at det er halloween så...
Ifølge min hukommelse er det i morgen (31. okt) der er halloween Billede

Idag og igår er bare weekend Billede

Billede Billede Billede
Øhhh... Det... Øhhh... :-?
Jeg har bare set at der skulle være en masse halloween-fester i USA i denne weekend så jeg troede... :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Pia skrev:Skulle vi tre ikke stikke hovederne sammen i næste år og lave en julekalender fuld af santa-nisse-blotter-mænd til kvinder?? =)) :violin:

ja, det er naturligvis et luftkastel, men bare tanken om en julemands/nisse-blotter er simpelthen komisk O:-)

eller bare en blotter kalender for 2012
En nisse-blotter-julekalender eller en blotter kalender? :-? Jeg kan lide ideen. =p~ Men jeg kender ikke så mange lækre mænd der vil have taget halv/hel nøgne billeder, så medmindre vi tager nogle ikke-helt-aftalte-billeder der vel ender med at vi får et par b-( så bliver det nok lidt svært. :))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hyggeligt, men kunne alt jule "hypen" dog ikke bare vente 14 dage endnu. suk ja, næste uge går på at få handlet julegaver inden der bliver alt for træls i butikkerne HADER at handle fra midt nov. til februar. For mange mennesker konstant.
"godt" at være ledig og kunne handle om formiddagen i år. (så fandt jeg da et lyspunkt ved ledigheden)
Starter i øvrigt i en børnehave i løbet af denne eller næste uge i 4 ugers virksomhedspraktik. Bliver spændende, kommer garanteret til at skulle klippe klistre med de søde børn. Er mest spændt på om jeg kan klare støj niveauet..... Har det ikke vildt godt med larm. Plejer jo at sidde i mit lille kontormusse hul, stille og roligt med stille radio, der bliver 42+7 børn. (7 handicappede) Gisp, og panik, men bliver sjovt at prøve også "bare" 4 uger.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Halloween fejres i USA den 31 oktober, men Allehelgesaften er den første søndag i november altså søndag i næste uge ;)

Det har jeg fra min amerikanske familie så regner med det korrekt ;) Men det er jo lidt forvirrende sådan noget. Vi har jo en fastelavn og nu åbenbart også halloween ;)

Muhaha en juleblotter kalender haha what's not to love
Brugeravatar
Faster Fis
Perle
Perle
Billede
(*) Timer forsvinder - mens drømme bli'r til minder (*)
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
HAHA hvor er han festlig.
Besvar