apatit og ametyst

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
weekendens hygge-beskæftigelse:

apatit med vedhæng
Billede

ametyst (jeg er ret glad for kuglekæde for øjeblikket, så jeg har vist snart mange vedhæng.. ofte har jeg både en kæde helt af perler, OG en kuglekæde på) Smykkerne SKAL jo bruges.. og jo flere man har på, jo flere kan man vel lave, ikke :))
Billede
hilsen Gitte
miska
Rubin
Rubin
Indlæg: 225
Tilmeldt: lør 16. maj 2009 15:28
Griffen skrev:weekendens hygge-beskæftigelse:

apatit med vedhæng
Billede

ametyst (jeg er ret glad for kuglekæde for øjeblikket, så jeg har vist snart mange vedhæng.. ofte har jeg både en kæde helt af perler, OG en kuglekæde på) Smykkerne SKAL jo bruges.. og jo flere man har på, jo flere kan man vel lave, ikke :))
Billede
Vil bare lige høre,om du har set den pb,jeg har sendt tildig ..??!! :-)
Og i øvrigt rigtig fine smykker ..!!
cecilou
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 124
Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Superflotte smykker - Jeg er helt vild med vedhænget på apatitkæden - Hvor er det fra?
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!
Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
Tak. Umiddelbart mener jeg at vedhænget er fra FMG :-D
hilsen Gitte
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Jeg er vild med begge dele, ikke dårligt ;)

Du er faktisk skylden til jeg endelig gad at sætte mig ind i det med e bay, så nu skal jeg bare vente på der komme løn igen haha så skal jeg forsøge at handle på ebay, er helt pjattet med det bronze..

How ja er også ret vild med super-helte-cavalieren ;) :x-
Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
Åh.. Ebay.. det er både dejligt og frygteligt.. Dejligtm fordi man får et kæmpe udvalg og farligt fordi man lynhurtigt får brugt mange (for mange) penge :-D :((
Men ja, verden bliver meget mindre med Ebay og Paypal :-D Når først man har været derude, kan man ikke undvære det :))

Ja, hunden fik lige en maske af piberensere.. Nok mere datterens fornøjelse end hundens.. :))
hilsen Gitte
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Lækre smykker og et skønt vedhæng :x- me like :x-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
lækkert og så må jeg jo nok tilstå at power helte hunden = CUTE!! hahahha det kunne jeg også have fundet på at gøre ... :whistle: :)) havde den kappe på også ??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Lækre sten, men i en mindre sprælsk udgave end sædvanlig ? God ide at 'læsse' på med flere kæder ad gangen, vi bliver jo nødt til at lave lidt reklame for vores smykker :)) :)) :)) :))
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Ti hi - kuglekæder er altså også i høj kurs her.
Super flotte ting, Grif :ymapplause: @};-

Billede
Billede
Besvar