apatit med vedhæng

ametyst (jeg er ret glad for kuglekæde for øjeblikket, så jeg har vist snart mange vedhæng.. ofte har jeg både en kæde helt af perler, OG en kuglekæde på) Smykkerne SKAL jo bruges.. og jo flere man har på, jo flere kan man vel lave, ikke



