Jeg er ikke sten ekspert... Måske vi skulle sætte BR på en lille opgave med den sten... Jeg har ikke set den ret mange steder heller.brumbear skrev:Danagonia skrev:Jeg kendte ikke den sten men syntes at den lød spændende.Det er ikke en røgkvartz, men en Hypersthene. Den minder om måne sten, bare at den er sort. Den skinder på samme måde som månesten gør.
Søgte efter den på nettet, forgæves - for jeg søgte efter hyperstone![]()
Sådan går det når man har lidt for travlt og ikke får læst rigtigt
![]()
![]()
I går fandt jeg den så helt tilfældigt og jeg synes stadig at det er en spændende sten![]()
Julegave til Moster...
Redaktør: rumlebumle
Skal nok...Danagonia skrev: Måske vi skulle sætte BR på en lille opgave med den sten...


