Hejsa - her er jeg så....

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

Malena
Perle
Perle
Indlæg: 24
Tilmeldt: fre 20. feb 2009 18:44
Geografisk sted: København NV
lene skrev:Hej Piger

Ja, kritik, ris/ros, er altid velkomment, bare man gør det i en pæn tone.
Nemlig Lene.
Jo det er da klart nemmest at holde alle salgs tråde sammen, men jeg synes personlig at det er dejligt at man ikke skal være bange for at man skriver noget "forkert" et sted :)
Rock On :music-rockon:
Venlig hilsen Rikke Malena
Besvar