Ny hjemmeside

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Lene Det er en super flot hjemmeside som du har og meget overskueligt ,men man skal lige vende sig til farven ;)-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 199
Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
Rigtig flot hjemmeside søde lene :D

Jeg skulle lige vende mig til den da jeg kom der ind. men den minder jo meget om den anden så det er lækkert :D

Og rigtig flot hyggeligt bander du har.
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Til lykke med din nye hjemmeside - jeg er jo vild med orange (det ses også på min hjemmeside) - så jeg synes, det er dejligt at se, at I også har valgt orange.

Jeg har ikke lige haft tid til at kigge så meget på siden endnu, men jeg skal nok få kigget en af dagene.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Tillykke med den nye hjemmeside, jeg glæder mig til at gå igang med den @};-
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Den er bare rigtig flot Lene, og så er den nem og overskuelig. Nu vil man huske at få det hele med. Godt gået.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hvor er i søde :-*
Ja, jeg skulle også lige vænne mig til det orange look, men min mand og designeren syntes at det passede helt vildt godt, og det syntes jeg faktisk også nu, men man skal lige vænne sig til det, det er rigtig nok.
Det er super dejligt med jeres kommentarer, tak skal i ha'. :ymhug: :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 199
Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
lene skrev:Hvor er i søde :-*
Ja, jeg skulle også lige vænne mig til det orange look, men min mand og designeren syntes at det passede helt vildt godt, og det syntes jeg faktisk også nu, men man skal lige vænne sig til det, det er rigtig nok.
Det er super dejligt med jeres kommentarer, tak skal i ha'. :ymhug: :ymhug:
er det kun mig der syntes den også var orange før :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :?: :?: :?: :?: :?:
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Hej igen Lene. Og enu en gang tillykke med jeres nye hjemmeside. @};- Hvis jeg lige skal komme med lidt fidtback , så er der de her ting jeg gerne vil sige lidt om, @};- Man skal lige vende sig til den orangse farve jeg synes den er lidt fersk, men så tager den jo heller ikke glansen af produkterne. @};- Jeg synes at i skal være lidt beder til at tage billeder af jeres ting da nogle af dem er grynet når de kommer op i støre format og det kan godt virke ireterende på mig. @};- men den er dejlig nem at find runt i og dejligt at i har beholt stenene under deres navn og ikke under deres farve for så er det alså nemmer at finde det man lige søger.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Havfruen skrev:Hej igen Lene. Og enu en gang tillykke med jeres nye hjemmeside. @};- Hvis jeg lige skal komme med lidt fidtback , så er der de her ting jeg gerne vil sige lidt om, @};- Man skal lige vende sig til den orangse farve jeg synes den er lidt fersk, men så tager den jo heller ikke glansen af produkterne. @};- Jeg synes at i skal være lidt beder til at tage billeder af jeres ting da nogle af dem er grynet når de kommer op i støre format og det kan godt virke ireterende på mig. @};- men den er dejlig nem at find runt i og dejligt at i har beholt stenene under deres navn og ikke under deres farve for så er det alså nemmer at finde det man lige søger.



Hej Kirsten, Ja, jeg ved godt at nogle af billederne ikke er alt for skarpe, nogle af billederne er taget fra vores leverandørers egne sider, og de er ikke altid lige gode. Vi bestræber os på at få taget nye billeder af produkterne løbende :)- :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
jeg kan ikke komme ind på siden og syntes da den var græn sidst jeg var på.. jeg bestiller jo til min skole..
Besvar