Ny hjemmeside
Redaktør: rumlebumle
- thecobra
- Smaragd

- Indlæg: 199
- Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
- Geografisk sted: Ringsted, Danmark
- Kontakt:
Rigtig flot hjemmeside søde lene 
Jeg skulle lige vende mig til den da jeg kom der ind. men den minder jo meget om den anden så det er lækkert
Og rigtig flot hyggeligt bander du har.
Jeg skulle lige vende mig til den da jeg kom der ind. men den minder jo meget om den anden så det er lækkert
Og rigtig flot hyggeligt bander du har.
Mange perle hilsner fra Jacqueline 
Til lykke med din nye hjemmeside - jeg er jo vild med orange (det ses også på min hjemmeside) - så jeg synes, det er dejligt at se, at I også har valgt orange.
Jeg har ikke lige haft tid til at kigge så meget på siden endnu, men jeg skal nok få kigget en af dagene.
Jeg har ikke lige haft tid til at kigge så meget på siden endnu, men jeg skal nok få kigget en af dagene.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als
Tillykke med den nye hjemmeside, jeg glæder mig til at gå igang med den 
Den er bare rigtig flot Lene, og så er den nem og overskuelig. Nu vil man huske at få det hele med. Godt gået.
Hvor er i søde
Ja, jeg skulle også lige vænne mig til det orange look, men min mand og designeren syntes at det passede helt vildt godt, og det syntes jeg faktisk også nu, men man skal lige vænne sig til det, det er rigtig nok.
Det er super dejligt med jeres kommentarer, tak skal i ha'.

Ja, jeg skulle også lige vænne mig til det orange look, men min mand og designeren syntes at det passede helt vildt godt, og det syntes jeg faktisk også nu, men man skal lige vænne sig til det, det er rigtig nok.
Det er super dejligt med jeres kommentarer, tak skal i ha'.
- thecobra
- Smaragd

- Indlæg: 199
- Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
- Geografisk sted: Ringsted, Danmark
- Kontakt:
er det kun mig der syntes den også var orange førlene skrev:Hvor er i søde![]()
Ja, jeg skulle også lige vænne mig til det orange look, men min mand og designeren syntes at det passede helt vildt godt, og det syntes jeg faktisk også nu, men man skal lige vænne sig til det, det er rigtig nok.
Det er super dejligt med jeres kommentarer, tak skal i ha'.![]()
Mange perle hilsner fra Jacqueline 
Hej igen Lene. Og enu en gang tillykke med jeres nye hjemmeside.
Hvis jeg lige skal komme med lidt fidtback , så er der de her ting jeg gerne vil sige lidt om,
Man skal lige vende sig til den orangse farve jeg synes den er lidt fersk, men så tager den jo heller ikke glansen af produkterne.
Jeg synes at i skal være lidt beder til at tage billeder af jeres ting da nogle af dem er grynet når de kommer op i støre format og det kan godt virke ireterende på mig.
men den er dejlig nem at find runt i og dejligt at i har beholt stenene under deres navn og ikke under deres farve for så er det alså nemmer at finde det man lige søger.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Havfruen skrev:Hej igen Lene. Og enu en gang tillykke med jeres nye hjemmeside.Hvis jeg lige skal komme med lidt fidtback , så er der de her ting jeg gerne vil sige lidt om,
Man skal lige vende sig til den orangse farve jeg synes den er lidt fersk, men så tager den jo heller ikke glansen af produkterne.
Jeg synes at i skal være lidt beder til at tage billeder af jeres ting da nogle af dem er grynet når de kommer op i støre format og det kan godt virke ireterende på mig.
men den er dejlig nem at find runt i og dejligt at i har beholt stenene under deres navn og ikke under deres farve for så er det alså nemmer at finde det man lige søger.
Hej Kirsten, Ja, jeg ved godt at nogle af billederne ikke er alt for skarpe, nogle af billederne er taget fra vores leverandørers egne sider, og de er ikke altid lige gode. Vi bestræber os på at få taget nye billeder af produkterne løbende



