Ny hjemmeside

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Så fik vi en ny hjemmeside, med nyt logo, og meget mere brugervenlig.

I er velkomne til at kigge forbi, og fortælle hvad i syntes :)-
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Ser virkelig flot ud og stadig dejlig nemt og overskueligt - jeg skal lige vende mig til den orange......men det er jo nok smag og behag........og så er man vant til en anden farve når man gik på jeres hjemmeside.....

Men du kan godt takke din "bagmænd" - de har lavet en flot hjemmeside - er det mand og søn, eller har i måtte købe jer til design og hjælp ???

Tillykke med det nye "look" :ymparty:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Hej Lene jeg har desvære ikke lige tid til at kikke hele jeres nye hjemme side efter lige nu. men det jeg har set ind til nu er super Meget mere moderne og indbydene i opsetningen Tillykke med det og jeg håber at det vil få enu flere kundet ind på jeres side. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Hvor ser det godt ud!!! Tillykke!
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Jeg så det godt i går - da jeg var inde og bestille med Anja... :D
Den er rigtig flot... Og meget brugervenlig...
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Ser godt ud - nemt at finde rundt og det er jo det vigtigste, så man husker at få alle tingene bestilt ! :dance:
Er superglad for det kobberstativ til øreringene, jeg bestilte hos dig sidst, det viser tingene flot frem.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Kontakt:
Linda skrev:Ser virkelig flot ud og stadig dejlig nemt og overskueligt - jeg skal lige vende mig til den orange......men det er jo nok smag og behag........og så er man vant til en anden farve når man gik på jeres hjemmeside.....

Men du kan godt takke din "bagmænd" - de har lavet en flot hjemmeside - er det mand og søn, eller har i måtte købe jer til design og hjælp ???

Tillykke med det nye "look" :ymparty:
Tak for de pæne ord :x- Vi har købt designet, og så har min mand rettet lidt til hist og her. :ymhug:

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Kontakt:
Tak til jer allesammen for de søde ord, ja det har været et kæmpe arbejde, sammen med at vi også er ved at lave show room, så derfor har jeg også forsømt forummet her på det sidste, jeg håber at jeg får lidt mere tid i det nye år. :x- :ymhug:

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
lene skrev:Tak til jer allesammen for de søde ord, ja det har været et kæmpe arbejde, sammen med at vi også er ved at lave show room, så derfor har jeg også forsømt forummet her på det sidste, jeg håber at jeg får lidt mere tid i det nye år. :x- :ymhug:
Jeg synes du er meget opmærksom på hvad der sker her i forummet - og der er jo ikke mere end 24 timer i døgnet, vel ? ;)
Eva1950
Opal
Opal
Det er en meget flot hjemmeside tillykke med den :dance:
Hilsen Eva1950
Besvar