Jeg har brugt nogle af de grønne både onyx og så var der faktisk også nogle af dem som jeg havde lagt ind på et billed med teksten grøn onyx, som rent faktisk var grønne toumaliner - men de blev brugt til en 120 cm kæde til min venindes fødselsdag og et sæt øreringe til - glemte fuldstændig at få taget billeder, har heller ikke et lystelt, så det skal være i dagslys og det er jo ikke det vi har mest af i øjeblikket, vel ? Jeg må prøve at få et billed af dem, næste gang jeg ser hende.Pia skrev:lækre smykker- super stene
jeg ville også have svært ved at blande dem op,måske fordi jeg stadig ligger under for en pusse-nusse-stil.
Men hvad har du lavet af de fantastiske facetterede grønne onyx nuggets? jeg husker dem tydeligt
De seneste smykker
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Fik taget et billed, hvor jeg har lavet en kæde med bl.a. grønne onyx - også lige et par billeder, hvor det stadig ikke er optimalt med lyset, men måske alligevel lidt bedre end de første. Og så til sidst en kæde fra idag, en bestilling på noget i 'gunmetal' - der skal gå til sort tøj ! Ikke noget jeg gør mig meget i, men nu håber jeg at hun vil kunne lide den.

Den med bl.a. grønne onyx

en bestilling med gunmetal, bjergkrystal og ferskvandsperler.

Den med bl.a. grønne onyx

en bestilling med gunmetal, bjergkrystal og ferskvandsperler.
jeg kan godt lide den du har lavet på bestiling den er rå og femanin på samme tid og det er jeg vild med.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Hun blev heldigvis også rigtig glad for denHavfruen skrev:jeg kan godt lide den du har lavet på bestiling den er rå og femanin på samme tid og det er jeg vild med.
Flere flotte og kreative smykker fra din hånd
Og dagslys har vi ikke meget af lige nu - men nu går det da fremad igen, heldigvis
Og dagslys har vi ikke meget af lige nu - men nu går det da fremad igen, heldigvis
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.