De seneste smykker

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Pia skrev:lækre smykker- super stene
jeg ville også have svært ved at blande dem op,måske fordi jeg stadig ligger under for en pusse-nusse-stil.
Men hvad har du lavet af de fantastiske facetterede grønne onyx nuggets? jeg husker dem tydeligt
Jeg har brugt nogle af de grønne både onyx og så var der faktisk også nogle af dem som jeg havde lagt ind på et billed med teksten grøn onyx, som rent faktisk var grønne toumaliner - men de blev brugt til en 120 cm kæde til min venindes fødselsdag og et sæt øreringe til - glemte fuldstændig at få taget billeder, har heller ikke et lystelt, så det skal være i dagslys og det er jo ikke det vi har mest af i øjeblikket, vel ? Jeg må prøve at få et billed af dem, næste gang jeg ser hende.
mace
Safir
Safir
sikke nogenlækre kæder du har lavet
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Fik taget et billed, hvor jeg har lavet en kæde med bl.a. grønne onyx - også lige et par billeder, hvor det stadig ikke er optimalt med lyset, men måske alligevel lidt bedre end de første. Og så til sidst en kæde fra idag, en bestilling på noget i 'gunmetal' - der skal gå til sort tøj ! Ikke noget jeg gør mig meget i, men nu håber jeg at hun vil kunne lide den.
Billede
Den med bl.a. grønne onyx
Billede

Billede

Billede

Billede
en bestilling med gunmetal, bjergkrystal og ferskvandsperler.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
jeg kan godt lide den du har lavet på bestiling den er rå og femanin på samme tid og det er jeg vild med.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Super flot og smukt og jeg er vild med de sidste 4 og de turmaliner er mums :-o
Billede I LOVE CATS
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:jeg kan godt lide den du har lavet på bestiling den er rå og femanin på samme tid og det er jeg vild med.
Hun blev heldigvis også rigtig glad for den :-D
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Flere flotte og kreative smykker fra din hånd :clap: :clap: :clap:

Og dagslys har vi ikke meget af lige nu - men nu går det da fremad igen, heldigvis :dance:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar