De seneste smykker

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg fik jo en masse skønne sten fra Indien, som min søn og hans kæreste valgte til mig, det har inspireret mig til en masse smykker, her er et udpluk (desværre er ikke alle billederne lige gode - undskyld - har ikke tid lige nu til at tage nye):

Billede
Labradorit, jade, røgkvarts, rosenkvarts, toumalin, perlemor, fersken aventurin, månesten og ferskvandsperler.
Kæde, som jeg har lavet til en ny bluse, der skal luftes for første gang iaften.

Billede
armbånd og øreringe, som passer til kæden.

Billede
Månesten og prehnit

Billede
Månesten og røgkvarts

Billede
amazonit og ferskvandsperler

Billede
lapis lazuli, månesten, blåbærkvarts, aventuring, rosenkvarts, glasperler, ferskvandsperler, kyanit og goldstone.

Billede
Jaspis og ferskvandsperler
Billede
onyx og månesten
Billede
tourmalin og ferskvandsperle
Billede
Lang kæde med amazonit, jaspis, månesten, røgkvarts, perlemor og ferskvandsperler
Billede
Kæde på ca 84cm med amazonit, og ferskvandsperler
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Whau - hvor har du været produktiv :clap: :clap: :clap:

Og sikke mange lækre smykker, du har fået lavet :clap:

Det er også en helt fantastisk samling sten, din søn og svigerdatter havde med hjem til dig. Og du har vel masser tilbage, til endnu flere lækre smykker :x-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Lise skrev:Whau - hvor har du været produktiv :clap: :clap: :clap:

Og sikke mange lækre smykker, du har fået lavet :clap:

Det er også en helt fantastisk samling sten, din søn og svigerdatter havde med hjem til dig. Og du har vel masser tilbage, til endnu flere lækre smykker :x-

ok ja - der er til mange timer og smykker endnu, han kommer igen i januar :clap: og så kommer den sidste sending der, men ikke nær så meget som før. :-D
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Dejlige ting du har lavet og jeg kan godt lide at du blander de lidt rå sten med perler det giver et lækert udtryk.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Lækre sager!! =p~
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold op hvor har du lavet mange flotte hverisær og den sidste kæde er jeg især vild med :-o og hvor har du blandet mange sten/perler sammen som jeg ikke ville turde gøre ,men man skal nok bare springe ud idet ;)-
Billede I LOVE CATS
Pia
Opal
Opal
lækre smykker- super stene
jeg ville også have svært ved at blande dem op,måske fordi jeg stadig ligger under for en pusse-nusse-stil.
Men hvad har du lavet af de fantastiske facetterede grønne onyx nuggets? jeg husker dem tydeligt
Billede LOKE'S GHOST
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Wauw.. Jeg er også med på den med lækre.
Det er nogle SUPERLÆKRE smykker du har lavet, jeg er stadig vild med din stil :x-
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg er stadig total vild med din måde at blande matrialer og farver på. Sidder lige her og =p~

Jeg kan kigge længe på dine smykker og blive inspireret. :ymdaydream:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Tusind tak for alle jeres roser - håber de inspirerer jer, som jeg bliver inspireret af jeres. :-D
Besvar