Skitse til nyt brude smykke

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Havfruen skrev:Camilla vil også hav påfuglefjer i din brudebuket ? Jeg har vis nogen et sted hvis du ikke selv har.som du godt må få.
Når jeg ser din flotte kjple synes jeg at du skal have et smykke der er højer op i udskæringen og så må den godt fylde lidt på tvers hvis du forstår hvad jeg mener Alså ikke helt det du plejer at lave jeg ved godt at du er til det mere enkelte i smykker men det er en kæmpe stor dag og det hele skal gå op i en højer enhed. Hvad med håret skal det settes op eller hængeløgs ned . Ih hvor jeg glæder mig til at se dig og Kristian i jeres flotte dres.
Ja jeg ville gerne have påfugle fjer i brudebukketten... Hvis du har nogen du ikke bruger er de meget velkomne! :-D
Jeg har temmelig langt hår nu, så det skal krølles lidt og ellers hænge løst, måske delvis opsat, men mest løsthængende. Jeg tror det er svært at vurdere før jeg har kjolen hvad der bliver bedst.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg finder lige de fjer fram jeg har og så kan du sende en pb med din adrasse for jeg tror ikke jeg har den mere.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Det bliver bare så flot med din kjole, sko , hårpynt og det hele - skitsen til smykket er også flot. Men det er en lidt vanskelig farve kjole at ramme en stenfarve i - den ser ud til at være en mellemting mellem grøn og blå ? Jeg tror du gør ret i at tage din nye sten, den er meget fin. :)-
Senest rettet af Lise Sonne ons 13. jan 2010 15:00, rettet i alt 1 gang.
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Flot kjole! Glæder mig til dine nye smykker ;)
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Det lyder spændende med påfuglefjer i buketten - de changerer også smukt i farverne til kjolen :clap:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg har nogle af de sten som kaldes gule tyrkiser som er indfarvet så de minder om din kjole Camila men de er lidt mer kompakte i det en den du nu er igang med for den virker som om den er genemsigti selv om den er mørk i det.
Jeg send påfuglefjerene en af dagene .
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Jeg har nogle af de sten som kaldes gule tyrkiser som er indfarvet så de minder om din kjole Camila men de er lidt mer kompakte i det en den du nu er igang med for den virker som om den er genemsigti selv om den er mørk i det.
Jeg send påfuglefjerene en af dagene .

Hvilken facon har de??
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg tager lige nogle billeder i morgen til dig så kan du se dem.
Kærlig hilsen

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Jeg tager lige nogle billeder i morgen til dig så kan du se dem.
TAK :-D
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Camilla det er en 2 kr som likker sammen med perlerne . Og alle i andre de er ikke til salg andet en hvis Camilla kan bruge nogen af dem det er for at hjælpe henne at jeg har taget de her billeder. Og Camilla hvis der er nogen du kan bruge taler vi om prisen over pb
De bliver kalt tyrkiser og gule tykiser og er helt bestemt indfarvet og de er stabilseret. Og hvis du skal bruge dem skal jeg have det at vide indem midag i morgen for ellers kan jeg først sende dem efter d 24 janua da jeg rejser til sønderjyland på søndag og så har min mand ingen bil og har svært ved at komme på posthuset.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Kærlig hilsen

Besvar