Den er meget flot er det en Druzy Deode agat de er så smukke med deres åbninger i selve stenen og jeg har selv lige fået cobolt blå og puple hjerter hjem på aktion men de er lidt pebret i pris men bare så flotte
lisbeth skrev:Den er meget flot er det en Druzy Deode agat de er så smukke med deres åbninger i selve stenen og jeg har selv lige fået cobolt blå og puple hjerter hjem på aktion men de er lidt pebret i pris men bare så flotte
Lise skrev:Det ser super spændende ud Men jeg synes, stenen er noget mørk - måske det bare er lyset?
Nu venter jeg spændt på at se, den færdige halskæde
Den er temmelig mørk, men ikke helt så mørk som på billedet. Billederne blev taget med blitz
Nu har jeg rigtig studeret blomsterkransen/hovedkransen hvor er den smuk med sommerfugle ,men er de løse ved siden af eller sidder de på kransen ?og fasanfjer/ eller påfuglefjer dejlige farver
Jeg kan næsten ikke vente med at se jer begge i jeres flotte bryllupstøj
lisbeth skrev:Nu har jeg rigtig studeret blomsterkransen/hovedkransen hvor er den smuk med sommerfugle ,men er de løse ved siden af eller sidder de på kransen ?og fasanfjer/ eller påfuglefjer dejlige farver
Jeg kan næsten ikke vente med at se jer begge i jeres flotte bryllupstøj
Her er et ordentligt billed af hovedkransen. Jeg har købt nogle løse sommerfugle magen til, som skal limes på mine sko og bruges i brudebuketten, det er dem du kan se ligge på det første billed. Sommerfuglene på kransen sidder fint fast Den er også meget nehaglig at have på. Jeg har dog ikke selv lavet den.
Camilla vil også hav påfuglefjer i din brudebuket ? Jeg har vis nogen et sted hvis du ikke selv har.som du godt må få.
Når jeg ser din flotte kjple synes jeg at du skal have et smykke der er højer op i udskæringen og så må den godt fylde lidt på tvers hvis du forstår hvad jeg mener Alså ikke helt det du plejer at lave jeg ved godt at du er til det mere enkelte i smykker men det er en kæmpe stor dag og det hele skal gå op i en højer enhed. Hvad med håret skal det settes op eller hængeløgs ned . Ih hvor jeg glæder mig til at se dig og Kristian i jeres flotte dres.