Snevejr igen
Redaktør: rumlebumle
hej sner det også men de siger at der kommer mer i morgen og det blæser og er kolt. Ja det virker vandkolt, så det er lige omkring frysepunktet. Nu gider vi alså bar ikke have mere sne , men det kan vi jo hverken gøre fra eller til.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Her på Amager sner det også vildt meget og det bliver desværre liggende.
Jeg må kæmpe mig ned til postkassen senere. Skal lige sende et par bobler (boble-kuverter). 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Det sner og sner og sner bare her i Aalborg. Det har sneet udafbrudt siden fredag formiddag, og bilerne på gaden ligner snedyger. Og de lover mere! ÆV
Og bilen er igen sneet inde mellem en masse sne, så jeg skal igang med at grave, når jeg skal have den ud at køre igen.
Og bilen er igen sneet inde mellem en masse sne, så jeg skal igang med at grave, når jeg skal have den ud at køre igen.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Vi skulle hjem fra Lønstrup her kl 10.00 men var sneet fuldstændig inde. beaurouet sendte en gummiged, som fik os gravet ud llige over middag. Men det var en ganske forfærdelig tur fra Lønstrup til Ålborg. Vi kunne ikke se 2 meter frm og marker og vej gik ud i et. Det var et held vi blev på vejen. Det som var værst er at de store lastbiler bare overhaler og presser os ind i snedriverne inde i vejkanten. De er bare hjernelamme de chauffører som kører sådan. Ikke mærkeligt at der sker store uheld.
det lyder da som en vemlig tur i har været på butler. håber at i er kommem held hjem. vi har også fådet meget sne her de sidste dage og min mand har været ude og tage sne af garagsetaget da vi er bange for at den vil kolapse. vi tør heller ikke stille bilen der ud så den står i vores indkørsel og fryser. Hved godt at det er slemt i Ålborg vores sønd bor der og motte tage en taxa hjem fra hans arbejde da by busserne ikke kørte.
Kærlig hilsen

Ja, det er ikke sjovt at bo i Nordjylland. Det sneer stadig, det holdt lige en lille pause søndag midt på dagen, ellers har det sneet siden fredag morgen.
Det er super glat og der ligger driver alle mulige steder. Så jeg lader bilen stå nogle dage og tager bussen i stedet for.
Det er super glat og der ligger driver alle mulige steder. Så jeg lader bilen stå nogle dage og tager bussen i stedet for.
Smykkehilsener
Lise
Lise
Her hvor vi bor har det sneet lige siden i morges og det fortsætter hele aften og nat med fygesne ,men det er ikke koldt ,men manden var næsten 1 time om at køre på job hvor det normalt tager ca 20min for posten skal ud
og langt ude landet på de små veje hvor der er langt til naboerne skulle han ind med post hvor der ikke var nogen hjemme ,så faldt han og breve og pakke fløj rundt og det tog 15 min inden han kunne rejse sig, for det gjorde så ondt i hoften og ryggen og langt til den nærmeste nabo ,så der var ingen der kunne hjælpe ham op .Så nu må det snevejr godt holde op
ej ej Lisbeth
I sådan et vejr er man ligeglad med om man får post
Jeg har det sådan at posten skal ikke ud hvis der er fare for helbredet
og det må man sige din mand netop har været ude for
tænk hvis han havde brækket noget nej nej
husk han skal skrive en skadeanmeldelse på sit job
ja han var heldig
Ja nu må det gerne holde op med at sne
I sådan et vejr er man ligeglad med om man får post
Jeg har det sådan at posten skal ikke ud hvis der er fare for helbredet
og det må man sige din mand netop har været ude for
tænk hvis han havde brækket noget nej nej
husk han skal skrive en skadeanmeldelse på sit job
ja han var heldig
Ja nu må det gerne holde op med at sne
Hilsen Eva1950
Lisbeth det var da frygtelig med din mand håber ikke han kom alvordelig til skade. her har vi også haft sne i nat og nu fyr og blæser det. jeg skulle have været til fastlandet i aften for at møde nogle høns til en lile strikke komsammen men jeg tør ikke så jeg har aflyst . vi har nemlig været ude på de veje i dag og de var ikke rare at køre på og nu var det lyst men det er det jo ikke i aften. så jeg må strikke med mig selv. desvære for det ville have været hygeligt at komme ud. jeg trænger snart til at blive luftet men vejret gør at det ikke bliver til meget i den her tid.ØV

Kærlig hilsen

Ja han er bare så pligtopfyldende og bossen sagde at de skal køre til det ikke er forsvarligt mere og det kan han jo sagtens sige når han sidder på et kontor og der er skrevet en skadeanmeldelse så det er godt
ligenu har han så ondt ved ribbene og ryggen ,men man gør ikke noget ved evt.brækkede ribben nu til dags