Snevejr igen

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Så er vi sneet inde igen her på Falster og al udkørsel frarådes og ingen post og avis og bussen igennem byen har vi hellerikke set ,men vi bor også langt ude på landet i en lille by.Det ser så flot ud med sneen i store dynger og stue vinduerne kunne vi slet ikke se ud af på grund af fygesneen i nat ,så jeg troede det stadig var nat da kl var otte. =)) Vi kan slet ikke se bilen i carporten og manden måtte skovle indgangen fri så han kunne komme til købmanden og godt vi har ham i byen.Lige nu er manden henne hos en af naboerne og hjælpe med at skovle sne ind til døren og jeg skal hen og købe lidt mad for kattemor som ikke selv tør gå ud.Men bortset for det ,så er det utroligt smukt at se med al den sne ,men der er mange som er bange hernede for at vi får en vinterkrig igen hernede
Hvordan ser det ud hos jer :?:
Billede I LOVE CATS
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Her i Aalborg skinner solen fra en næsten skyfri himmel ;)- Vi fik en lille bitte smule sne i går, som knap nok kan ses på bilerne.

Vi er heldigvis sluppet for snestorm i denne omgang.

Men sølle jer i det sydlige Danmark - jeg kan se på vejrudsigterne, at I har fået masser af sne, og på Bornholm er det da helt galt.

Jeg håber, I får nogle hyggelige timer indendørs, og at det klarer op i løbet af weekenden.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Vi slap også uden sne i går og her er der flot solskind kolt men flot. Håber snart at vintern slipper sit tag for vi trenger til at komme ud og gå en lang tur hunden og jeg og det kan vi ikke for her er meget glat
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Eva1950
Opal
Opal
ja smukt ser det ud når solen skinner

Men nu vil vi snart gerne være fri
for det
Hilsen Eva1950
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
jah her på amger er der også meget sne og mine 3 katte er meget sure over de ikke kan komme i haven :-/ og de kigger påmig som om det er mig der har lagt sneen lige i haven haha
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Ja vores misser var lige ude og fløj ind med det samme og ville ikke mere ud idag :-D
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Ja så fik vi sne her på Djursland igen og den ligger flot og hvid derude.
Heldigvis har det ikke her hos os skabt nogle problemer på vejene.
Lige nu sidder jeg og kikker ud på fuglene som hopper rundt for at samle mad op. Der kommer godt nok mange når der lige er blevet fodret
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Vi fik så også lidt nyt sne i nat men nu gider jeg ikke mere for der er bare så glat der ude og jeg er bange for at falde , eller rater sagt eer jeg banger for min ryg ,skidt med rasten af mig for da er jeg godt polstert det kan der højest giv et blåt merke .jeg går som en stiv klovn når jeg går runt der ude med hunden. og han er ved at være trat af de små ture han får og han er også veda at blive for tyk for han får jo ingen motioum.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Hej Piger hvordan ser det ud i Jylland med sneen og har I snestorm som de siger i vejrudsigten :?: og her på Falster sner det helt vildt meget lige nu men ikke snestorm ;)-
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Her opp i Lønatrup sneer det rigtig meget. Vi har lige været ude og gå en lang tur ned til den gamle Mårup Kirke. Den ligger helt ud til skrænterne og er blevet pillet ned for at den ikke skulle skride i havet. Meningen er så at den skal opføres et andet sted, hvis pengene kan rejses til det.
Det var koldt og sneen væltede ned, men det var en dejlig tur. Nu kan jeg så gå i en var pool så livet er herligt. Håber så bare ikke vi sneer inde, så vi ikke kan komme hjem på lørdag igen.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Besvar