Admin: beder om sletning af denne tråd
Redaktør: rumlebumle
Nej jeg plejer at have dem på pinden hvis jeg strikker og det er på det her forum vi er aktive på http://kreativsiden.dk/upload/index.php? og der er ved at være en del genganger på bege fora og det er hygeligt.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Men havfrue hvordan ved jeg så hvilken str. strikkepinde de dur til? er det mm. på karabinhagen jeg skal svare efter? (Fik jo besked på at de skulle være 12-14 mm. og har købt hjem i 12 mm.).
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Hvis du bruger karebinhage skal der være plas til pinden inde i karebinhagen på den måde som jeg kender til at bruge som maskemakør, men det kan være at der er andre som bruger den på andre måder. Og jeg vil da mene at hvis du laver den med snor, som jeg kan se at dytbåt har gjort ved hennes fimo ting inde http://kreativsiden.dk/upload/index.php?
så skal du ikke bruge de karebin hager, men jeg tror at der er lige så mange meninger om den sag som der er strikke piger. Som du selv er inde på så er strikkepindene jo i mm størelser og de skal jo kunde glide på pinden.
så skal du ikke bruge de karebin hager, men jeg tror at der er lige så mange meninger om den sag som der er strikke piger. Som du selv er inde på så er strikkepindene jo i mm størelser og de skal jo kunde glide på pinden.
Kærlig hilsen

Jeg har meldt mig på inde hos kreativ også
Bliver jo nødt til at holde øje med jer... 
Der er også en masse herlige kvinder der inde men de er nok mest til strik og kort men det kan du jo så lære at lave.
Kærlig hilsen

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Orv, så ses vi jo derinde..

Danagonia skrev:Jeg har meldt mig på inde hos kreativ ogsåBliver jo nødt til at holde øje med jer...
Fedest Cammilla!!!!
Må jeg så godt fortælle derinde at det er DIG der er min perleguru-for så kan de jo se dine ting???
SÅ lykkes det mig (vist nok) at få lavet nogle maskemarkører...DEt er jeg altså ikke god til at fedte med..men jeg blev stædig!

De er bittesmå..og er lavet sådan her fordi det "lugter lidt" af engle...(vist på tændstikæsker)

Bagefter måtte jeg kurere mig selv med at lave et par vedhæng (vikletrang) som jeg ikke lige ved hvad kan bruges til.

De er bittesmå..og er lavet sådan her fordi det "lugter lidt" af engle...(vist på tændstikæsker)

Bagefter måtte jeg kurere mig selv med at lave et par vedhæng (vikletrang) som jeg ikke lige ved hvad kan bruges til.

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Igen, de er super søde. Jeg kan rigtig godt lide dine engle nederst i billedet. De er helt skønne
Jeg er ikke kommet videre med mine maskemarkører, eller rækkemarkører for den sags skyld, jeg har gang i så mange andre ting og man kan jo desværre ikke nå det hele. Dog er jeg sikker på jeg nok skal nå det på et tidspunkt.
Jeg er ikke kommet videre med mine maskemarkører, eller rækkemarkører for den sags skyld, jeg har gang i så mange andre ting og man kan jo desværre ikke nå det hele. Dog er jeg sikker på jeg nok skal nå det på et tidspunkt.
I mine øjne se de super ud dine maskemakøre. og de andre viklede engle er så søde
Kærlig hilsen