Juni haven en rundtur

Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet

Redaktør: rumlebumle

Eva1950
Opal
Opal
Hvor er det bare en skøn have og sikken masse flotte farver @};- @};-
Hilsen Eva1950
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Sikke mange smukke og flotte blomster du har - din have er jo en helt oase :x- :x- :x-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
kææææft en flot Rhodendendron du har, eller er det en Azalea ?? jeg har lige været i sommerhus og set orange Rhondedendronner (troede jeg) men det viste sig nemlig at være Azalea.... ;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Linda skrev:kææææft en flot Rhodendendron du har, eller er det en Azalea ?? jeg har lige været i sommerhus og set orange Rhondedendronner (troede jeg) men det viste sig nemlig at være Azalea.... ;)
Takker for fine ord ,

Billed nr 1 er en japansk azalea, billed nr 2 er en rhododendron catawbiense grandiflorum - er det er ikke nogle fantastiske navne ? :-s :whistle: :whistle: :))
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
tak, tænkte det nok :-D
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
dutte
Perle
Perle
Geografisk sted: jylland
hooold da op hvor har du flotte blomster, jeg kan se at når vi finder vores drømmehus, så skal jeg råbe på frå hjælp herinde :-D
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
lene skrev:Wow, hvor er det smukt det hele, jeg er helt vild med dine akelejer, måske skulle vi bytte lidt, jeg tror at jeg har noget du ikke har, for dem har jeg selv sået. De er røde og hvide dobbelte, og jeg er helt vild med din hvide :D :ymhug:
Så er der sendt frø afsted til dig Lene - håber du får success med dem ;)
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Lise Sonne skrev:
lene skrev:Wow, hvor er det smukt det hele, jeg er helt vild med dine akelejer, måske skulle vi bytte lidt, jeg tror at jeg har noget du ikke har, for dem har jeg selv sået. De er røde og hvide dobbelte, og jeg er helt vild med din hvide :D :ymhug:
Hej Lise

Mange tak, jeg har modtaget frøene, og jeg har også sendt til dig :), jeg glæder mig til at nyde de fine blomster i min have. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Mums da også:-0

Er akelejen den der hedder white Barlow???

Og er det en hvid Jacobsstige du også viser???

Din have ser skøn ud. Total respekt!
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
lene skrev:
Lise Sonne skrev:
Hej Lise

Mange tak, jeg har modtaget frøene, og jeg har også sendt til dig :), jeg glæder mig til at nyde de fine blomster i min have. :ymhug:
Hej Lene
Så har jeg også modtaget dine frø, tusind tak - glæder mig til at så dem og se resultatet :-D
Besvar