Juni haven en rundtur

Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Tag en lille gåtur rundt i haven :
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Senest rettet af Lise Sonne søn 27. jun 2010 11:10, rettet i alt 1 gang.
Love-Shopping
Opal
Opal
Wow... Bare det mig mig der havde sådan en smuk have..
Vi har først haft tid og overskud til vores have nu, og så er det ca en måned siden der sidst er gjort noget ved den :whistle:
Knus fra Katja
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Love-Shopping skrev:Wow... Bare det mig mig der havde sådan en smuk have..
Vi har først haft tid og overskud til vores have nu, og så er det ca en måned siden der sidst er gjort noget ved den :whistle:
Du har vist travlt med ret meget andet lige nu :-D . Haven venter bare på dig, min har heller ikke altid været lige smuk :)) - de første to år kæmpede jeg med skvalderkål, så jeg drømte om det om natten =)) =))
Love-Shopping
Opal
Opal
Lise Sonne skrev:
Love-Shopping skrev:Wow... Bare det mig mig der havde sådan en smuk have..
Du har vist travlt med ret meget andet lige nu :-D . Haven venter bare på dig, min har heller ikke altid været lige smuk :)) - de første to år kæmpede jeg med skvalderkål, så jeg drømte om det om natten =)) =))
Hehe ja det er da os rigtig..
hvor træls. skvadderkål er bare noget møg..
Knus fra Katja
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Wow, hvor er det smukt det hele, jeg er helt vild med dine akelejer, måske skulle vi bytte lidt, jeg tror at jeg har noget du ikke har, for dem har jeg selv sået. De er røde og hvide dobbelte, og jeg er helt vild med din hvide :D :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
dejlig have i har og nu skal den vel nydes i det her dejlige vejr.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
lene skrev:Wow, hvor er det smukt det hele, jeg er helt vild med dine akelejer, måske skulle vi bytte lidt, jeg tror at jeg har noget du ikke har, for dem har jeg selv sået. De er røde og hvide dobbelte, og jeg er helt vild med din hvide :D :ymhug:
Tak for ordene - vi kan sagten bytte med akeleje frø - jeg har også selv sået mine, havde et 'akeleje flip' for et par år siden, jeg skal huske at høste frø af dem iår :-D , så får du dem med posten på et tidspunkt. ;)
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Det er nogle smukke blomster du har. Jeg kan godt forstå hvis du bliver inspireret til at lave smykker i forskellige farvetoner og forskellige sten når du sidder derude. :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:dejlig have i har og nu skal den vel nydes i det her dejlige vejr.
Jeg sidder ude så meget som muligt - er ved at tage en masse billeder, har planer om et 'Haven i løbet af året' foredrag til vores lokale havekreds, I får bare et smugkig på nogle af de billeder jeg tager. ;)
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Lise Sonne skrev:
lene skrev:Wow, hvor er det smukt det hele, jeg er helt vild med dine akelejer, måske skulle vi bytte lidt, jeg tror at jeg har noget du ikke har, for dem har jeg selv sået. De er røde og hvide dobbelte, og jeg er helt vild med din hvide :D :ymhug:
Tak for ordene - vi kan sagten bytte med akeleje frø - jeg har også selv sået mine, havde et 'akeleje flip' for et par år siden, jeg skal huske at høste frø af dem iår :-D , så får du dem med posten på et tidspunkt. ;)

Tak Lise, jeg tager også frø fra mine og sender til dig. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Besvar