Hilsen Susanne
Lært lidt nyt og masser af billeder OPDATERET
Redaktør: rumlebumle
-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
Meget flotte ting du har lavet
Hilsen Susanne
Hilsen Susanne
Fine ting du har lavet.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Havde vist googlet wire cat, eller wire wrap cat eller noget i den stil... når jeg gør det sætter jeg den på billed visning og kigger igennem... faldt så over et billede af dem som fluks blev tegnet ned i min skitse bog..lisbeth skrev:Fine ting du har lavet ih misser misser de er bare so cutehvordan fandt du vejledningen på google ?dem bliver jeg simpelhen nød til at lave
og din kobberring såååååå flot er det på wigjig? meget flot
Ringen er i hånden - min Wig jig/thing a ma jig kommer først når vores FMG ting kommer

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Dine viklerier er ved at være rigtig gode
Jeg selv forsøgt mig, men det er så grimt endnu at jeg ikke tør forpeste forummet med det
, så total respekt.
Vildt flotte og spændende ting, du der har lavet!
Din kæde er rigtig sød med de små peridoter, og de passer rigtig godt til kobberet.
Ringen er smuk i særklasse!!!
Du får da lige nogle roterende peridoter, for det gode arbejde (selv om der var lidt for mange katte
):

Din kæde er rigtig sød med de små peridoter, og de passer rigtig godt til kobberet.
Ringen er smuk i særklasse!!!
Du får da lige nogle roterende peridoter, for det gode arbejde (selv om der var lidt for mange katte