Lært lidt nyt og masser af billeder OPDATERET

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

sumadesign
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Århus v
Kontakt:
Meget flotte ting du har lavet :clap: :clap:
Hilsen Susanne
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Fine ting du har lavet.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Fine ting du har lavet ih misser misser de er bare so cute :x- hvordan fandt du vejledningen på google ?dem bliver jeg simpelhen nød til at lave :clap: og din kobberring såååååå flot er det på wigjig? meget flot ^:)^
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
lisbeth skrev:Fine ting du har lavet ih misser misser de er bare so cute :x- hvordan fandt du vejledningen på google ?dem bliver jeg simpelhen nød til at lave :clap: og din kobberring såååååå flot er det på wigjig? meget flot ^:)^
Havde vist googlet wire cat, eller wire wrap cat eller noget i den stil... når jeg gør det sætter jeg den på billed visning og kigger igennem... faldt så over et billede af dem som fluks blev tegnet ned i min skitse bog..

Ringen er i hånden - min Wig jig/thing a ma jig kommer først når vores FMG ting kommer :pray:
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Dine viklerier er ved at være rigtig gode :clap: :clap: :D Jeg selv forsøgt mig, men det er så grimt endnu at jeg ikke tør forpeste forummet med det :)) =)) =)) , så total respekt.
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Vildt flotte og spændende ting, du der har lavet!

Din kæde er rigtig sød med de små peridoter, og de passer rigtig godt til kobberet.

Ringen er smuk i særklasse!!!

Du får da lige nogle roterende peridoter, for det gode arbejde (selv om der var lidt for mange katte :-D ):

BilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Billede
Billede
Besvar