Som jeg skrev:
Så føler jeg mig " svinet " til når du tillægger mig de egenskaber du har skrevet.
Synes nu nok at den 1. PB var lidt skrap. Jeg er faktisk ikke et barn, som skal stå " skoleret " overfor dig.
[quote]Charlottes skrev:
Jeg havde skrevet det offenligt men jeg synes vi skal tage den privat istedet da der ikke er nogen grund til at ødelægge de andres humør.
[quote]Hvad skal de grinende smileys betyde Butler??? Hvis du mente jeg var et svin, fint. Men du aner ikke hvordan jeg spiser eller hvor rent/beskidt jeg og mit hjem er da du aldrig har mødt mig og jeg vil absolut ikke kalde mig selv en gris. Så hvad er det du mener med dem??[quote]
Til Alle I andre herinde
Jeg forstår til fulde, at I ikke vil tage parti for nogen. Det behøves ikke.
I må undskylde, at jeg ikke helt forstår at lægge det ind så man kan se det er en copi
Vil trække mig lidt tilbage
Redaktør: rumlebumle
Senest rettet af butler man 13. dec 2010 15:08, rettet i alt 3 gange.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg har heller ikke bedt nogen tage parti. Jeg har bare lagt det ind da jeg ikke kan se hvor jeg angriber dig og det kan jeg stadig ikke.
Ja jeg har spurgt dig hvad du mener med det første inlæg da jeg forstod på dit indlæg at du jo måtte mene at jeg var et svin siden du hverken tog mine smileyer med (der viste at jeg skrev det for sjov) og at du ikke selv skrev noget tekst. Og som jeg også skrev i en af de senere privat beskeder, så havde jeg nu forstået at jeg havde misforstået dig. Derfor forstår jeg ikke hvorfor der skal være så meget drama i starten af denne tråd hvor du direkte pådutter mig som årsagen til at du ikke vil være her så meget. For mig var det afsluttet og jeg var gået videre (som jeg også skrev privat). Så jeg forstår stadig ikke ikke at du føler dig "svinet til"???
Ja jeg har spurgt dig hvad du mener med det første inlæg da jeg forstod på dit indlæg at du jo måtte mene at jeg var et svin siden du hverken tog mine smileyer med (der viste at jeg skrev det for sjov) og at du ikke selv skrev noget tekst. Og som jeg også skrev i en af de senere privat beskeder, så havde jeg nu forstået at jeg havde misforstået dig. Derfor forstår jeg ikke hvorfor der skal være så meget drama i starten af denne tråd hvor du direkte pådutter mig som årsagen til at du ikke vil være her så meget. For mig var det afsluttet og jeg var gået videre (som jeg også skrev privat). Så jeg forstår stadig ikke ikke at du føler dig "svinet til"???
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Nej det gør du nok ikke desværre
-
Charlottes
- Opal

Hvad er det for egenskaber jeg tillægger dig Butler?
At jeg laver dårlig stemning - du spørger om jeg synes du er et svin og at jeg ikke kan udtale mig om dig, Da jeg hverken ved hvordan du bor, spiser eller hvor rent du har det. Hvad er det da for noget. Jeg er nok et af de det mest fordomsfrie mennersker her på jorden.Charlottes skrev:Hvad er det for egenskaber jeg tillægger dig Butler?
Ydermere var der jo dine smileys med i indlægget ikke, da jeg satte skraldgrinende smileys under.
Nej det hele stammer nok fra at jeg bedre kunne lide Camillas gris end din hund. Og der kunne den have stoppet, for der havde du kommenteret at det var ok.
Charlotte du skal også bare vide, at du denne gang ikke vil få det sidste ord, som du har fået i så mange andre indlæg, hvor jeg måske mente du har været noget langt fremme i skoen men har holdt min mening for mig selv.
-
Charlottes
- Opal

Du er da meget velkommen til at svare hver gang jeg skriver.
Jeg er ligeglad med hvem der svarer sidst.
Jeg skriver min ærlige mening og det forventer jeg da også at andre gør (hvilket jeg også tidligere har skrevet på dette forum). Og jeg har på intet tidspunkt bedt dig eller andre om at holde sig tilbage ang meningsudvekslen. Jeg holder ikke mig tilbage, så hvorfor skulle du?
Og ja, du skaber en dårlig stemning ved at du vil have det skal være offenligt. Det havde da været langt bedre at tage denne tåbelige diskution privat. Jeg føler lidt lige nu at det er Butler og Charlotte 10 år.
Jeg ved ikke om du er fordumsfri eller ej. Jeg kender dig ikke privat og kan kun gå ud fra hvad du skriver herinde og det var altså hvad jeg fik ud af dit indlæg med de mange
Og de smileyer jeg havde brugt var i mit indlæg inden du svarede. At du ikke kan finde ud af at få dem med, kan jeg jo ikke gøre for.
Jeg skrev netop hvad jeg fik ud af din besked og spurgte hvad du mente med dem og om det var sådan du mente. At du går i "forsvars-mode" og tager det som et angreb (på det som jeg følte var et angreb på mig), igen, ikke noget jeg kan gøre for.
Ang hunden og grisen så er jeg altså ligeglad med hvad du bedst kan lide. Du tror vel heller ikke seriøst at det er derfor?
Jeg er helt vild med den hund og glæder mig meget til den kommer. Og jeg er ikke til grise men den er da fin.
At du bedst kan lide den, det er da også fint. Skulle jeg så ikke også hade Camilla fordi hun også bedst kunne lide grisen istedet for hunden?
Men jeg hader hverken Camilla eller dig.
Jeg synes bare denne diskution er kommet for langt ud. Og da jeg godt kan lide at være ældre end de 10 år jeg føler vi er lige nu, så vil jeg stoppe diskutionen fra min side. Husk at du lige skal komme med en kommentar til så du har skrevet sidst.
![svartpuss [smilie=svartpuss.gif]](./images/smilies/svartpuss.gif)
Og ja, du skaber en dårlig stemning ved at du vil have det skal være offenligt. Det havde da været langt bedre at tage denne tåbelige diskution privat. Jeg føler lidt lige nu at det er Butler og Charlotte 10 år.
Jeg ved ikke om du er fordumsfri eller ej. Jeg kender dig ikke privat og kan kun gå ud fra hvad du skriver herinde og det var altså hvad jeg fik ud af dit indlæg med de mange
Ang hunden og grisen så er jeg altså ligeglad med hvad du bedst kan lide. Du tror vel heller ikke seriøst at det er derfor?
Med fare for at stikke trynen for langt frem, vil jeg alligevel skrive lidt til det her
(mig)
Set fra min svinesti, skyldes det hele ham her
, som af en eller anden grund, forsvandt fra B's oprindelige kommentar (og må jeg i den forbindelse lige minde om, at nisser jo er berygtede for at drille
).
Det dannede desværre grobund for en lille misforståelse (at B's kommentar måske var personlig ment i stedet for et latterudbrud til C's bemærkning om ikke at være en gris med den "svinske" julemand lige bagefter),
efterfulgt af endnu en lille misforståelse (at C's pb var angreb i stedet for et spørgsmål) , som så pludselig har udviklet sig til nærmest lavineagtige proportioner, hvor det jo er let at komme til at tillægge den anden motiver/meninger, hun slet ikke har (sådan synes jeg i hvert fald selv at komme til engang imellem).
Når først lavinen ruller, kommer man så frygtelig tit, til at skrive ting, man faktisk slet ikke mener, og vil fortryde bitterligt i morgen, når sneskreddet er standset.
Forum her, vil afgjort blive et fattigere sted, hvis nogle valgte at forlade det.
Især hvis baggrunden var én enkelt nisses drillerier (og det efterfølgende kaos).
B & C. I er begge vildt værdsat

Set fra min svinesti, skyldes det hele ham her
Det dannede desværre grobund for en lille misforståelse (at B's kommentar måske var personlig ment i stedet for et latterudbrud til C's bemærkning om ikke at være en gris med den "svinske" julemand lige bagefter),
efterfulgt af endnu en lille misforståelse (at C's pb var angreb i stedet for et spørgsmål) , som så pludselig har udviklet sig til nærmest lavineagtige proportioner, hvor det jo er let at komme til at tillægge den anden motiver/meninger, hun slet ikke har (sådan synes jeg i hvert fald selv at komme til engang imellem).
Når først lavinen ruller, kommer man så frygtelig tit, til at skrive ting, man faktisk slet ikke mener, og vil fortryde bitterligt i morgen, når sneskreddet er standset.
Forum her, vil afgjort blive et fattigere sted, hvis nogle valgte at forlade det.
Især hvis baggrunden var én enkelt nisses drillerier (og det efterfølgende kaos).
B & C. I er begge vildt værdsat
De damer
Det er altså møg forvirrende læsning... forstår ikke hvorfor i ikke bare kan acceptere at i er gået forbi hinanden i jeres pointer... og at ingen tillægger nogen noget...
Syntes da ikke nogen behøver gå eller holde pause... hvis man ikke lige syntes man kan holde en sober dialog med et andet forums medlem.. jamn så lad være med at kommentere på vedkommendes indlæg..
Sys iøvrigt ALDRIG det er ok at hive noget ud i forum der er sagt på PB med mindre begge siger god for det!
(så er jeg ligeglad med hvem der gjorde hvad, hvorfor, hvornår og hvemses venstre øre kløede i tirsdags på rådhus pladsen)
Det er altså møg forvirrende læsning... forstår ikke hvorfor i ikke bare kan acceptere at i er gået forbi hinanden i jeres pointer... og at ingen tillægger nogen noget...
Syntes da ikke nogen behøver gå eller holde pause... hvis man ikke lige syntes man kan holde en sober dialog med et andet forums medlem.. jamn så lad være med at kommentere på vedkommendes indlæg..
Sys iøvrigt ALDRIG det er ok at hive noget ud i forum der er sagt på PB med mindre begge siger god for det!
(så er jeg ligeglad med hvem der gjorde hvad, hvorfor, hvornår og hvemses venstre øre kløede i tirsdags på rådhus pladsen)

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

-
Charlottes
- Opal

(Det er ikke mig der skriver det her for jeg har jo skrevet mit sidste indlæg men:)
BR > Mange tak (hvorfor stod du ikke op noget tidligere? Så havde denne tråd været en del kortere).
Kallie (som havde postet mens jeg skrev mit) >
Og så bliver jeg jo nødt til at slutte af med en:

BR > Mange tak (hvorfor stod du ikke op noget tidligere? Så havde denne tråd været en del kortere).
Kallie (som havde postet mens jeg skrev mit) >
Og så bliver jeg jo nødt til at slutte af med en:
-
Charlottes
- Opal

Jeg bliver altså lige nødt til at komme med en sidste sidste kommentar (men dette er min absolut sidste så værsegod Butler, ordet er dit).
DENNE TRÅD ER HAMRENDE GOD HUMOR!
DENNE TRÅD ER HAMRENDE GOD HUMOR!