Vis mig dit (indhold i dit) smykkeskrin

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Tænker du på den med de tyrkisk skarabæerne ? Det var halskæden med det bankede hjerte jeg synes ikke var så spændende ;) :D
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
nåe, ja jeg troede det var armbåndet du mente :))

og hvor ville jeg gerne med over til din familie ;)-
Bettina
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Og spottede straks dit flotte vedhæng BR Billede :ymdaydream:

Jeg har hverken smykkeskrin eller mange smykker...De ligger her og der, og skal altid lede...Må have fundet et smukt skrin til dem.
Mit favorit smykke, er en guldring med en flot amethyst sten (jaja, ved godt du ikke er til lilla :D ) ringen, var min mors, som jeg fik da jeg fødte min datter.
Har haft et smykkeskrin som dit, men det gik i stykker og er nu smidt yt ;;)
Bettina
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Nå så var det derfor jeg ikke kunne finde smykkeæsketråden herinde. haha.

Det er godt nok spændende at se jeres gemmere:-) Og Diddah jeg kan virkelig godt forstå at du ofte bruger det vedhæng du skriver at du mangler en kæde til:-)

Sjovt nok går jeg også sjældent med smykker. Hvad sker der lige for os? :-D vi burde jo være omvandrene perlereklamer skulle man synes.
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Pia
Opal
Opal
jeg synes også det er en fed tråd diddah- skal nok lække mine gamle travere
men jeg har det på samme måde- det er sjældent jeg har smykker på på trods af vrimlen, en ret afsindig vrimmel.
jeg har aldrig smykker på hjemme. men bærer dem ude i irl. hvis jeg har punget rigeligt for materialet, så tager jeg det først på, når jeg er fremme b-( dder er ingen grund til at tabe det på cykelstien.
jeg har sjældent mere end et enkelt på og jeg fortrækker halskæder, for dem bliver jeg ikke selv distraheret af. jeg kan forestille mig det kunne forandre sig, når jeg tager mig sammen til at få huller i ørene, men det tager vist en evighed før jeg når derhen. det er lidt ærgelige for jeg er efterhånden ekviperet med øreringe.
jeg kan godt lide at klæde mig ud og smykker er en del af staffagen. men humøret skal være indstillet på det.
Billede LOKE'S GHOST
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg kan ikke forstå at I ikke bruger smykker særlig tit når I laver dem? Jeg laver dem netop fordi jeg selv vil have dem og gå med dem. Og jeg går aldrig hjemmefra uden smykker. Om jeg så bare skal ned og handle, så har jeg mine fingerringe og et af mine ure på. Hvis jeg en sjælden gang skulle glemme det, så føler jeg mig totalt nøgen. :ymblushing:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Pia
Opal
Opal
Måske det er et ? om hvem man gider at pynte sig for- ved det ikke helt- men trangen til pynt svinder med min alder

fx. er torturen på høje hæle intet værd, jeg tror faktisk det er mangel på selvrespekt- bevar os, de findes stadig i mit skab
Billede LOKE'S GHOST
Bæk
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Varde
Du har ret Charlotte vi kvinder bør bære pynt og stråle, jeg kan ikke gå uden smykker.
Jeg føler mig langt mere feminin med smykker.
:x-
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Pia > Jeg pynter mig for min egen skyld. ;;) Og høje hæle har jeg aldrig været til. Jeg kan ikke forstå de mennesker der tager tøj/sko på som er ubehagelige eller gør direkte ondt bare fordi de synes de ser godt ud. :-\

Bæk > Sådan har jeg det også (føler mig mere feminin med smykker). :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Pia
Opal
Opal
Charlottes skrev:Pia > Jeg pynter mig for min egen skyld. ;;) Og høje hæle har jeg aldrig været til. Jeg kan ikke forstå de mennesker der tager tøj/sko på som er ubehagelige eller gør direkte ondt bare fordi de synes de ser godt ud. :-\

Bæk > Sådan har jeg det også (føler mig mere feminin med smykker). :x-
spændende Charlotte- jeg er enig med dig om skoene- men i gamle dage traskede jeg rundt i dem.
hvad pynten angår, så er det sku for omgivelsernes skyld, ikke min egen. jeg tror jeg pynter mig for andre kvinder i særdeleshed, i ny og næ for mænd.
mht til det feminine, så synes jeg jeg er rigeligt feminin, den skal ikke have mere skrue. derfor foretrække jeg de mere rå smykker for ikke at være for tøset.
smykker er selvfølgelig også signaler om min individualitet, derfor er det ikke helt ligegyldigt hvad jeg bærer.
Billede LOKE'S GHOST
Besvar