Vis mig dit (indhold i dit) smykkeskrin

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Nu ved jeg der et emne af dette på et andet forum jeg er på, jeg søgte herinde men fandt ingen resultater så nu håber jeg da ikke der allerede er sådan et emne.

Men ville da vise hvad jeg sådan har af smykker jeg ikke selv har lavet, men som jeg både går med og som jeg blot holder meget af.

De fleste smykker jeg går med og holder af er fra min mor, de er langt fra alle lige velholdt.

Dette her smykkeskrin er ikke det midste værd lige som det meste, men blot fyldt med affektionsværdi. Nogen der ved hvordan man får den fin ?

Billede

Clip on ørering, men så flotte

Billede
Billede

Ringe.. hi hi mine små tykke "gigt" fingre. Den med den røde sten er fra min mor, den anden er min vielsesring.

Billede

Den sorte er også fra min mor, den kan jeg ikke passe, men gemmer den

Billede

Min mors stamme/indianer smykker

Billede

Denne er nok min favorit som jeg går ofte med
Billede

Mine "pædagog" smykker ha ha

Billede

Jeg går ikke så meget med denne, gad godt den var mere spændende...

Billede
Billede

Mine hverdags smykker

Denne her er en Sarah Cov som jeg elsker! Den har jeg også fra min mor
Billede
Billede
Billede
Billede

Kæden er fra min mand, vedhænget husker jeg ikke præcis hvor jeg har fra, og ringen er et løfte til mig selv ;)
Billede

Beklager den halvdårlige billede kvalitet, jeg ville have fotograferet dem da jeg ville oprette emnet tidligere på dagen, men så blev det nu! ;:) Lev med det :P
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Tak for kigget i dit smukke smykkeskrin:-) Du har sgisme da mange gode ting deri! (jeg har ikke et men en cigarkasse med underlige sorte ting;-) )

jeg tror nok at der er en tråd herinde med smykkeskrin-ikke så gammel igen. Mener at det var Blue Raven der oprettede den..er dog ikke sikker.
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Dit smykkeskrin er fantastisk Diddah. Sjældent har jeg set et så smukt og spændende.
Der er også nogle rigtig lækre smykker i din samling, ja faktisk de fleste, når jeg nu nærstuderer dem :-D
vase skrev:jeg tror nok at der er en tråd herinde med smykkeskrin-ikke så gammel igen. Mener at det var Blue Raven der oprettede den..er dog ikke sikker.
Nope, jeg har ikke oprettet noget, men jeg har vist postet i tråden på grønt for en måneds tid siden.

Jeg må indrømme, min barndoms smykkeskrin ikke er blevet mere spændende siden dengang:

Billede

Og indholdet er stadig det samme 80'er bras:

Billede
Billede

... Men hvad jeg ikke viste dengang, var mine "rigtige smykkeskrin" - som blot er flødebollekasser,
men det er altså her mine smykker opbevares.

Billede

På computerbordet står lidt chipsrør, hvor der også ligger en del i:

Billede

Og i lampen hænger der lidt kæder:

Billede

Jeg kan sgu blive helt bange, når jeg kigger på de billeder, for jeg bruger jo næsten aldrig smykker.
Så hvorfor har jeg så mange? :))

Billede

Jeg poster lidt billeder af nogle af de smykker, der betyder noget for mig senere. Er for træt og ugidelig lige nu ;)-
Billede
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Ihh tark :D

Jeg går heller ikke voldsomt med smykker, det er meget i perioder! Har faktisk helt glemt et smykke som jeg går mest med, men som pt mangler en kæde, men håber der ligger en under juletræet, jeg har i hvert fald hintet kraftigt til det her er det

Billede

Har også nogle andre skrin, men kunne ikke huske hvor de var, så stod de på kontoret :))

Billede
Billede
Billede

Har også en der er lidt mindre, men dog ikke nær så velholdt eller flot. Jeg skal have linet dem inden i engang så derfor har jeg ikke fotograferet dem inden i.

Billede
Billede

Vase.. cigarkasser kan være utrolig fine husker min farfars æsker, dem gad jeg godt jeg havde i dag, de var virkelig smukke.

Blue.. hehe forstår godt du er skræmt over alt det du har, det var altså også en del hehe måske du skulle sælge ud? Du her sikkert en byder her. ;) Kan godt lide de farver jeg ser ;)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Billede

Det armbånd af turkis scarabæer gad jeg godt eje, det er vildt smukt...... Er det fra Ægypten ?
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg er faktisk ikke klar over det, jeg må være dig et svar skyldigt. Min morfar har rejst meget og han har altid sendt noget hjem til min mor, men ingen er der desværre til at svare på hvor de er fra. Men tænker det bestemt er en mulighed armbåndet er der fra.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold op nogle dejlige smykker du har og disse her er lige mig og vedhænget er bare så flot med den hellige hvide bisson ,for vi er vilde med indianer her i huset og har blandt andet flere drømmefangere og som sagt går vi til linedans og til linedans stævner har vi alt outfite på med indianer veste og frynsejakker og støvler, bolloties osv
Har du selv været i usa og besøge indianerne?
Billede
Billede
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Ikke for at være lyseslukker så vil jeg lige sige at i skal tænke jer om når i ligger den slaks her ind på siden, der er folk udefra som kikker med. og man hved aldrig om der så kan komme ubudene gæster hjeme i privaten. Min svoger og svigerinde har ikke mindre en 2 gange miste alt af verdi i ders hus og smykkerne var de værste at mist da der var mange ting med afektionsverdi for min svigerinde .
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen

Jeg forstår godt dit synspunkt, disse smykker er dog næppe noget i værdi. Desuden ville folk kunne se dem på mig på billeder på facebook, se mit hus på nybolig (det er til salg) Og finder folk frem til mit navn ville ingen ikke mange vide hvor jeg bor medmindre selvf. det er en her fra jeg har byttet med eller på andenvis har min adresse.

Jeg har prøvet indbrud i huset, mens vi var hjemme og det hele, men de tog ikke smykker, men let omsættelige varer som bærbar, PC, pung (kontanter), mobiler og kamera. Og jo nogle recepter, men ved ikke lige hvad de ville med p-piller og bumsecreme Hmm.. but trust me jeg har mine forholdsregler. Men forstår godt hvad du mener. Men uanset så risikere man det også selvom man ikke er på nettet.

Lisbeth: Jeg har selv været i USA ja, har en del af min familie der. Øreringene du kan lide har jeg selv købt ved min onkel som har noget der hedder 'Hole in the rock' i Moab Utah, han har mange fine ting MANGE! Kæden er en min morfar engang har foræret min mor. Jeg er SÅ vild med den! Næste tur derover så skal jeg ud og hamstre.. ;)
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg er altså ret vild med dit kedelig armbånd ;)-
Og BR sikke dog mange smykke du har ..... ;;)
Bettina
Besvar