Billed af min søn nytårsnat - advarsel ikke et kønt syn

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Eva1950
Opal
Opal
ej ej
Hvor jeg føler med jer
håber ikke synet tager skade
mace jeg sender nogle gode tanker :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Hilsen Eva1950
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
uh det var ikke godt håber at han ikke har fådet skadet øjet varit.knus og mange tanker her fra.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
mace
Safir
Safir
Tusind tak for alle jeres god bedringer hilsner :ymhug:
Han har det lidt slemt i dag, han har mange smerter i øjnene og der hvor hans hud er svedet væk, så jeg pusler lidt om ham i dag han er jo stadig mors lille dreng selvom han er blevet 19år.:-)
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Av av.. Det ser ikke for godt ud.. Håber de har gode nyheder til ham når han skal til kontrol igen... Mange knus og varme tanker herfra til Jer... Og her bliver der også krydset alt hvad der krydses kan for positive nyheder til ham..
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
sumadesign
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Århus v
Kontakt:
det ser slemt ud håber at han kommer sig med synet i behold, jeg er selv skide bange for fyrværkeri og vi holder ikke nytår her hos os , vi får bare god mad og god vin og så ser vi gode film og hygger
Susanne
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Jeg vil bestemt håbe at det ser værre ud end det er!
De allerbedste ønsker om, at der værste faktisk er i dag hvor det gør rigtigt ondt.

Jeg har også lige lyst til en kommentar til det der med briller der slutter lige så tæt som sikkerhedsbriller - det er bare ikke godt nok. Sikkerhedsbrillerne bør kunne modstå et ordentligt knald - eksempelvis fra noget fyrværkeri der falder ned. Det tror jeg ikke at glasset i almindelige briller kan (havde faktisk præcis den debat med min far nytårsaften men der skete heldigvis ikke noget).

Krydser alt hvad der kan krydses!
Carpe diem!
Mkh. PIa
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
øv øv stakkels mand! God bedring med ham!
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Avavav. Det ser ikke godt ud, men som alle de andre, krydser jeg fingre for, der ikke er skader på selve øjet og at synet ikke bliver påvirket. Jeg er altså lidt imponeret over, hvor stor sådan en hævelse kan blive. Det er ret vildt.

Det er godt, du pyldrer lidt om ham, når han har været så uheldig - men sig mig lige, hvem har tegnet på ham?

Mange varme tanker om god bedring ryger jeres vej herfra osse...

Billede
Billede
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
uha, det må have gjort ondt... Håber det bedste for ham.

Antallet af fyrværkeriskader, har været det højeste i mange år - hørte de vil lave en undersøgelse pga af de mange skader og fejl på fyrværkeriet.
Og min personlige mening er, at når der er tale om fejl på fyrværkeriet, bør firmaet bag drages til ansvar.
Bettina
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Åhh det gør mig ondt at han skulle udsættes for det. Det lyder da som en sag mod THansen med krav om erstatning, svie og smerte osv, men hvis han ik havde briller på et det nok svært, medmindre skaden ville være sket briller eller ej, måske eksperten kan sige det. Håber i hvert fald ikke det er så slemt som det ser ud.

Håber altså snart THansen får et rap over fingrene, hvis ikke det er det ene så er det, det andet som er livsfarligt/skadelig for deres kunder.

Rigtig rigtig god bedring til din søn!

Og hævelsen er meget voldsom, jeg har haft bygkorn engang i øjet, det var noget lig den størrelse også..
Besvar