jeg tror ikke du finder det på ebay. jeg har aldrig set et lignende armbånd på sites udenfor dk, det skulle lige være et lynggaard.
vi ved jo det findes i danske net shops og de ligger sikkert også deres ordre hos store kinesiske wholesale sites, men det betyder jo ikke at andre lande får smag for den samme art lædersnørre, så ebay er næppe stedet. men det randsyede læder er næppe opfundet af lynggaard, så læderindustrien må have anvendt det før. prøv nogle detail udenlanske sites med et gedigent læder sortiment. der bør være gevinst. et stort læderhandel-site
randsyet læder på engelsk
Redaktør: rumlebumle
Har fundet et firma i Indien der har randsyet læder og har skrevet til dem. Hvis man skal tage for stort et parti kan jeg jo høre om der er nogle der vil være med på en fællesbestilling.
Jeg har søgt på stitched leather cord
Hilsen Charlotte
Jeg har søgt på stitched leather cord
Hilsen Charlotte
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Det glæder jeg mig til, at høre mere om 
Bettina
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Jeg sad og tænkte "hvad er det jeg har skrevet"
indtil... Ohhhh. Charlotte uden s. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
igår sad jeg lige og lurede på smyks hjemmeside, da de reklamerede med fake snakeprintet randsyet læder og tænkte...hmmmm. mon ikke ebay har sådan noget.....
http://www.smyks.dk/product/armbaand-i- ... laas-7738/
(vidste ikke om jeg måtte sætte billede ind af det....???)
og nej, jeg synes faneme jeg har søgt på alt muligt mærkeligt....er der nogen der har haft held siden denne her tråd....??(ikke nødvendighvis med snake print) synes bare den var fed...men 28 kr. meteren.....syneds det er lidt dyrt....specielt når vi jo har vores egen Lne som har fake til er det 14 kr....
http://www.smyks.dk/product/armbaand-i- ... laas-7738/
(vidste ikke om jeg måtte sætte billede ind af det....???)
og nej, jeg synes faneme jeg har søgt på alt muligt mærkeligt....er der nogen der har haft held siden denne her tråd....??(ikke nødvendighvis med snake print) synes bare den var fed...men 28 kr. meteren.....syneds det er lidt dyrt....specielt når vi jo har vores egen Lne som har fake til er det 14 kr....
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Hvordan er det gået med din korrespondance med firmaet ? Har du fundet ud af noget ?Charlotte skrev:Har fundet et firma i Indien der har randsyet læder og har skrevet til dem. Hvis man skal tage for stort et parti kan jeg jo høre om der er nogle der vil være med på en fællesbestilling.
Jeg har søgt på stitched leather cord
![]()
Hilsen Charlotte
Hilsen Kirsten
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Så fandt jeg endelig et firma ..... og så sender de ikke til DK .....
http://www.ebay.co.uk/itm/5mm-Stitched- ... 3f18013f9c
http://www.ebay.co.uk/itm/5mm-Stitched- ... 3f18013f9c
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Jeg har fundet denne side, hvor man ihvertfald kan finde alt mulig forskellig slags læder. Hvordan det så fungere har jeg ikke helt sat mig ind i endnu. Det virker som om, det er en slags reklame side .... kig selv ....
http://dir.indiamart.com/cgi/catprdsear ... ather+cord
http://dir.indiamart.com/cgi/catprdsear ... ather+cord
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
LOKE'S GHOST
