Jeg skal prøve at se om jeg kan skaffe ørestikker med stilk i midten, men hvordan den bruges osv, det er jeg ikke ekspert i, jeg har aldrig selv lavet den slags øreringe, men måske nogle af de andre ved hvordan.
ørestikker
Redaktør: rumlebumle
Hej Lotte.
Jeg skal prøve at se om jeg kan skaffe ørestikker med stilk i midten, men hvordan den bruges osv, det er jeg ikke ekspert i, jeg har aldrig selv lavet den slags øreringe, men måske nogle af de andre ved hvordan.

Jeg skal prøve at se om jeg kan skaffe ørestikker med stilk i midten, men hvordan den bruges osv, det er jeg ikke ekspert i, jeg har aldrig selv lavet den slags øreringe, men måske nogle af de andre ved hvordan.
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Hej Lene
SUPER! 1000 tak.. Jeg skal nok finde ud af hvordan jeg skal bruge den. Har allerede en ide, men om den kan virkelig gøres, ved jeg ikke, men det kan da komme an på en prøve.. Eller også får jeg en lang
.
Hvis du finder dem, kan jeg samtidig proppe det i min kurv som jeg allerede nu går og drømmer om.. Hvorfor skal du også få nyt hjem, når man liiiiiiige har bestilt.
Det er fandme en iorden salgsteknik at have. Ha ha..
Nå, jeg vil søge videre på nettet, efter vejledninger til hvordan man laver ørestikkers..
SUPER! 1000 tak.. Jeg skal nok finde ud af hvordan jeg skal bruge den. Har allerede en ide, men om den kan virkelig gøres, ved jeg ikke, men det kan da komme an på en prøve.. Eller også får jeg en lang
Hvis du finder dem, kan jeg samtidig proppe det i min kurv som jeg allerede nu går og drømmer om.. Hvorfor skal du også få nyt hjem, når man liiiiiiige har bestilt.
Nå, jeg vil søge videre på nettet, efter vejledninger til hvordan man laver ørestikkers..
Vi har alle været ny begynder så du skal da bare spørge og ikke noget med at du skal have det ud i pap vi er her for at hjælpe hianden det er det er er hele meningen med lenes forum. og det med di stikker med en lille dims i er så man kan lime perlen direkte ind på og så skal der ikke være huld igennem perlen men kun et lille stykke ind.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Ja det er da helt fantastisk. jeg er allerede helt euforisk over det.. 
Det ville være rigtig rart at man kunne få alt det og bare ET sted.....men sådan er det desværre ikke - men man findefrr hurtigt nogle yndlings "perlepushere"....som man så kan hoppe lidt imellem og få ALLE de ting man gerne vil have....
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Perlepusher.
Men det er nu ikke det verste man kan kaldes.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
¨hehe.. Nej det må da være meget rart og kært barn har jo mange navne, er der nogen der siger.
Nu kunne jeg ikke dy mig alligevel, så jeg har bestilt en maaaaaaaasse hos Lene..
Nu kunne jeg ikke dy mig alligevel, så jeg har bestilt en maaaaaaaasse hos Lene..


