Øreringe...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
ej camilla jeg kunne helt vildt godt tænke mig at lære den teknik til det øvereste af øreringen.. ej hvorfor bor du helt i jylland... camilla du må lærer mig det eller lave en forklaring så køber jeg den gerne please vil du ikke være en skat at lave en snart for skal virkelig bruge sådan et par om en lille mån tid. eller jeg vil prøve at lave sådan et par..
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
NatasjaA
Safir
Safir
havfruen du er simpelhen en engel..
jeg tænkte jeg ville købe noget af det farvet ståltråd fra panduro og prøve med det. men elllers bare i sølv og jah man kan vel også lave det i forgyldt messing kan man det ???

og camilla hvad tykkelse tråd har du brugt??
camilla jeg håber det er ok jeg stjæler din ide ;)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Det er ikke min ide :-D Jeg har brugt det link havfruen henviser til... Jeg har brugt 0,8mm til første del, og 0,4mm til anden del...
NatasjaA
Safir
Safir
okay haha. jamen det er jo kun fordi du viser at jeg laver det er ´mere det jeg mener det er virkelig ikke for at stjæle dine ideer men jeg syntes de er super flotte.. hmm altså 4 mm til der hvor man vikler ud om perlen..
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Ja 0,4mm til det udenom perlen (Altså MEGET tyndt!)
NatasjaA
Safir
Safir
okay det ser bare så tykt ud.. det er den øverste del jeg kun vil lave men jah jeg må prøve..
Besvar