Øreringe...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Som solen går ned, får i lige min sidste kreation for i dag :-D

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
De er vildt smykke :D kan rigtig godt lide den der ovale ramme rundt om den øverste perle :D
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Flotte ørehængere. Det ser rigtig god to anderledes ud med den ovale ramme og så er viklingen på dråben super. :clap:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
lækre Camilla...... ;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Smukke øreringe Camilla :)- :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
ny teknik :clap:
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Smykkeunivers skrev:ny teknik :clap:
He he jepp :-D Meen ved ikke helt selv hvor vild jeg er med den teknik??
Eva1950
Opal
Opal
Ja de er super flotte ;) :clap:
Hilsen Eva1950
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg kan godt lide dine ørering :clap: ,men kunne også godt tænke mig at se dem med sølv tråd da de tager lidt af det flotte fra dine perler med kobberet. Og så kunne du få to dejlige par ud af det ene du har lavet. Men jeg har også selv svær ved at have noget der er for tung i mine øre. @};- Nu skal jag da også bar komme på tvers med alt hvad du viser lige nu det er ikke min mening at være en lyseslukker men du skal sige til hvis jeg såre dig for det er ikke min mening. ^:)^ Jeg har nemlig dyb respekt for dit arbejde og hved hvor lang tid dt tager da jeg selv har prøvet og det ikke er noget for mine finger da det skal holdes godt ved når du laver dine viklinger. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Jeg kan godt lide dine ørering :clap: ,men kunne også godt tænke mig at se dem med sølv tråd da de tager lidt af det flotte fra dine perler med kobberet. Og så kunne du få to dejlige par ud af det ene du har lavet. Men jeg har også selv svær ved at have noget der er for tung i mine øre. @};- Nu skal jag da også bar komme på tvers med alt hvad du viser lige nu det er ikke min mening at være en lyseslukker men du skal sige til hvis jeg såre dig for det er ikke min mening. ^:)^ Jeg har nemlig dyb respekt for dit arbejde og hved hvor lang tid dt tager da jeg selv har prøvet og det ikke er noget for mine finger da det skal holdes godt ved når du laver dine viklinger. @};-
Nej jeg bliver overhovedet ikke såret :-D Jeg er faktisk enig med dig... De her skulle være lavet i messing eller måske i sølv... Synes bare ikke sølv og røgkvarts er så flotte sammen... Så det mere kolde gule i messing, ville nok have været flottere... Eller også skal jeg oxidere dem?? Laver nok flere med samme teknik, de er nemme og hyggelige at lave :-D
Besvar