Facet perler??

Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Argh.. Det kan jeg da godt se.. Jeg prøver igen.. Det er disse perler:

http://www.ravstedhus.dk/SEEEMS/8959.asp

Hmm.. Det vil den så ikke. Men det er varernr:

851640
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Dem kan du fint bruge til de ørestikker der har en lille spis på og de vil komme til at sede helt ind til øret. og det synes jeg er flot til nogle ting. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Tak, det mente jeg også.. Jeg har ellers fået godt fyldt op i min kurv hos ravstedhus.. hehe.. Det var ikke pænt af dig, Havfrue, at vise mig derind.. :whistle:
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
De har meget lækkert ,og deres ting er bare i orden og hvis de ikke er så bytter de det og der er aldrig noget brok med dem. Vi :D var der nede for en måned siden og da købte vi bar helt vild ind. Men nu vil vi også kun bruge sølv da vi selger mine ting her i vores butik og da vil vi kunne sige at vi er helt sikker på at det er fri for nikkel. Og jeg får jo også lidt rabat da vi er momset. :whistle:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Det er sørme også helt vildt lækre ting de har..

jeg vil også have rabat!!! hehe..

Nej det er nu fair nok.. Det kan være vi skal lave en fælles bestilling hos dem, så bliver vi fri for det gebyr. Portoen i sig selv er også temmelig høj, så hvis vi nu var flere... hmm.. :D
Besvar