Laaaaangelaaand (HJemme igen)

Her kan du fortælle lidt om din foretrukne ferieform, din bedste ferieoplevelse, og om ferie generelt. Hvor holder du ferie, er du til sol, eller sne.

Redaktør: rumlebumle

Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Velkommen hjem igen. Herligt at du havde en god tur. Og ÆV med dine ankler og det lede stads, som er i de lysrør.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Velkommen hjem igen.. Du skal nok komme ovenpå :D
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Velkommen hjem igen og det lyder som du har haft en god tur
Øv for dine ankler :ymhug:
Hilsen Eva1950
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
velkommen hjem og skidt med dine ankler men de skal nok komme sif
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
heldigvis har vi ikke skulle betale endnu og mie har jeg skrevet med så hun har bestilt for mig også eller det er hende der bestiller for alle tror jeg så jeg er heldigvis med;)
og jah jah jeg er da helt sikkert snart ovenpå igen men det er typisk mig at komme til skade hele tiden.. jeg vil sige det med min mave gjorde mest ondt fuuuuck hvor det gjorde ondt men det er heldigvis ikke så slemt mere..
Besvar