Bytte-Bytte April/Maj 2010
Redaktør: rumlebumle
jeg kan godt se at det ikke er det du plejer at lave. men du har vist det frem du har modtaget og du har prøvet så du har da overholdt reglerne og det er da det det drejger sig om . men det er jo også det som gør det sjovt at deltage at man nogen gange modtager noget som er en kæmpe udfordring. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Irene - du har klaret det flot, syntes jeg... Jeg ville heller ikke ane hvad jeg skulle stille op med de ting. Har INTET i kobber... Så det må siges, at være en rigtig god udfordring...
Find inspiration til at bruge magnetperlerne i den tråd, hvor Lise har lavet en masse magnetarmbånd. De bliver virkelig flotte... Prøver lige at finde den.....
Her: Hæmatit magnet armbånd.. http://www.smykkeforumforalle.dk/viewto ... f=7&t=1554
Find inspiration til at bruge magnetperlerne i den tråd, hvor Lise har lavet en masse magnetarmbånd. De bliver virkelig flotte... Prøver lige at finde den.....
Her: Hæmatit magnet armbånd.. http://www.smykkeforumforalle.dk/viewto ... f=7&t=1554
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Super flotte smykker - og godt med lidt udfordringer, det er jo det, denne bytte-bytte bl.a. går ud på. 
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als
Så blev jeg også færdig med mine bytte-bytte smykker.
Tusind tak til giveren
Her er først hvad jeg modtog:

Og dette er hvad jeg fik lavet.


Det var noget af en udfordring at være med, men hold op hvor blev jeg glad da jeg åbnede min kuvert
Tusind tak til giveren
Her er først hvad jeg modtog:
Og dette er hvad jeg fik lavet.
Det var noget af en udfordring at være med, men hold op hvor blev jeg glad da jeg åbnede min kuvert
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
jeg kan ikke sige meget andet end Wow. Det er bare så smukt.. 
Knus fra Katja
Kan kun sige wauuuuuuuu x 100. Smukt smukt smukt
super flot det du har lavet ud af dit bytte byt.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Wow
hvor er det bre smukt 
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Hold da op.. Hvor er det bare flot! Og sikken da et arbejde du må have lagt i det.. 
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Waw hvor er det bare flot og lækkert

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk


