Håber at alle har modtaget deres perler, undrer mig lidt over at der ikke er nogen der har skrevet at de har modtaget eller sendt noget.
Vil da gerne høre lidt status, når nu man tager slæbet med at arrangere noget. (ja, ok lille bitte smule surt opstød, men kunne være rart.)
Dyt dyt skal vi byt september 2010
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
dimsedutten
- Smaragd

- Indlæg: 132
- Tilmeldt: søn 27. sep 2009 05:49
- Geografisk sted: Frederiksberg
Jamen jeg skriver da ikke når jeg har afsendt. Det kan da være med til at man bare lige kan gætte hvem de kommer fra.
Nå den og den har sendt i går og jeg har modtaget i dag, hvis du forstår. Det er der da heller ingen regler om at man skal gøre vel.
Bare lidt forklaring på hvorfor jeg ikke gør noget før end jeg lægger billeder op.
Nå den og den har sendt i går og jeg har modtaget i dag, hvis du forstår. Det er der da heller ingen regler om at man skal gøre vel.
Bare lidt forklaring på hvorfor jeg ikke gør noget før end jeg lægger billeder op.
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Okay, bare rart at vide at man ikke har lavet ged i den.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Næææ - jeg vil heller ikke skrive, hvornår jeg har sendt.
Og har ikke skrevet - fordi jeg ikke har modtaget noget endnu...
Meeeeen post dk, her på landet rider bestemt ikke samme dag som de sadler.
Og har ikke skrevet - fordi jeg ikke har modtaget noget endnu...
Meeeeen post dk, her på landet rider bestemt ikke samme dag som de sadler.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Nej det er rigtigt så vil man måske kunne regne ud hvem man har fået fra. Men sidste frist for afsendelse var jo igår, så mon ikke alle overholder fristen. 
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
JEg har heller ikke modtaget noget..
Knus fra Katja
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Har heller ikke modtaget noget endnu.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Men var det ikke også sidste frist til at sende igår..?
Knus fra Katja
