ørestikker

Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling

Redaktør: rumlebumle

NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
jeg laver nogle gange dem med en lille skål og stik dem laver jeg sådan : sætter en perleskål nedover og bagefter en perle der er til at sætte på og det gøres jo bare med lim de er virkelig søde..
jeg ville gerne vise dig billeder af det men min storebror har smadret kamaraet ;(
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Det var også sådan jeg havde forstillet mig de skulle laves, men jeg ville da godt have set et billede.. Dumme lillebror! :D
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
haha jah men jeg skal prøve at finde det andet billed.. men det er min storebror og han havde det med på en bilfestival hvor det gik lidt for vildt for sig såå det var det kamara men måske min mor køber et nyt på onsdag måske jeg kan få hende overtalt ;)
Besvar