Mor-barn smykkerne.

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Tak for rosen alle sammen. Jeg var lidt bange for om det var for "enkelt". Jeg havde det med op til mine forældre igår og min mor synes ikke jeg skal sætte mere på fordi det netop er så fint og enkelt. Så jeg dropper idéen med fødselsstenen og så får hun dem i en kæde når Emeli skal døbes. :-)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Charlottes
Opal
Opal
Min kusine har endelig født, dvs datteren blev taget ud ved kejsersnit. Hun er den yndigste, smukkeste og nemmeste baby så jeg var lige ved at tage hende med hjem men de ville nok have opdaget det. He he.
Men min kusine var heldigvis rigtig glad for smykkerne og vil ikke have et hjerte på sønnens kæde. Hun kan godt lide at ingen af dem er helt ens men at de alle sammen alligevel deler noget. Så jeg er glad for at jeg lavede det. :-)
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det var godt at hun kunne lide det og held og lykke med den lille ny @};- @};- @};-
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Dejligt at høre at hun kunne lide det.. Men det kommer nu ikke bagpå mig for det var utrolig smuk. Især dine tanker omkring det.. :clap:
Eva1950
Opal
Opal
Tillykke med pigen
og meget smukke smykker
også tankerne du havde da du lavede dem
Smukt smukt ;)- ;)-
Hilsen Eva1950
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Herligt - til lykke med din kusines lille datter :x- Jeg kan godt forstå, at du gerne ville have hende med hjem :x-

Og selvfølgelig blev hun glad for smykkerne :x- De er jo utrolig smukke og elegante :x-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Det er bare så flot det du har lave @};- @};- t. Og det ligner ikke det hun laver her på Fur, hun sagde lige i dag at hun har fådet varebeskytelse på det hun laver. Så ups man må ikke lave noget magen til. men det har du heller ikke dit er meget genemført og bare i orden, jeg ville blive meget glad hvis det var mig der fik sådan et sæt. Og dejligt at du ogaå tæmker på far mand for det er jo også hans lille pige. @};- @};- @};-
Nu er jeg blevet nysgerrig. Hvem er det, der har fået varebeskyttelse :?: Og hvad er det, hun har fået varebeskyttelse på :?: Har hun en hjemmeside, så man kan se, hvad man ikke må lave :?:
Smykkehilsener
Lise

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Nej hun har ikke nogen hjemme side og jeg vil ikke sige hvad hund heder , hun har en butik hvor hun sælger signe ting , og det er en mor og barn kæde med glashjerter hun har fåder beskyttet.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Charlottes
Opal
Opal
Tak tøser. Det hjalp lidt at I roste dem herinde for jeg var lidt nervøs for om de ikke var gode nok. Det er jo en gave der bliver gemt. :-)
Lise
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Nej hun har ikke nogen hjemme side og jeg vil ikke sige hvad hund heder , hun har en butik hvor hun sælger signe ting , og det er en mor og barn kæde med glashjerter hun har fåder beskyttet.
Det lyder lidt underligt, at man kan få beskyttelse på en ide om, at sætte glashjerter på en kæde. Hvad originalt er der ved det :?: Glashjerter kan man købe alle mulige steder og i alle mulige farver og størrelser. Og kæder kan man også købe alle mulige steder i alle mulige faconer og materialer. Men det må åbenbart være noget helt specielt, ellers kan man vel ikke få beskyttelse af en ide :?:

Og hvordan får man egentlig beskyttelse af en ide :?:
Og hvordan sikrer myndighederne sig, at man selv har fået ideeen :?: ......

jeg har da mange ideer =)) men lige frem få dem beskyttet :)) nej, det vil vist være for besværligt :))
Smykkehilsener
Lise

Besvar