Jeg har længe tænkt over at jeg ville lave et mor-barn smykke til hende men har ikke vidst hvad jeg skulle finde på. Men da jeg så sølv-kæden ude hos Perleplus så var det simpelthen perfekt. Selve kæden består af små hjerter der er flettet sammen.
Der er en halskæde til mor, et armbånd til datteren og så mistede hun desværre sin søn sidste år. Han blev født for tidligt og døde efter få dage så den sidste kæde er til hans gravsted (jeg spurgte hende igår om det var ok. Vil ikke risikerer at gøre hende ked af det men hun kunne rigtig godt lide idéen selvom hun ikke ved hvad hun får).
Hjertet på dem alle (jeg mangler at købe et til sønnens kæde men det bliver købt når Perleplus åbner imorgen) er fordi de altid vil have en plads i hendes hjerte uanset hvad der sker. Sommerfuglene er fordi hun ELSKER sommerfugle. Og bamserne (som kun er på børnenes) er fordi de dels er børn, og så kunne jeg godt lide idéen om at de har noget som kun de har til fælles.
Jeg har så tænkt endnu mere over det idag, og hvis jeg kan nå det (hun føder forhåbentlig først i nat så jeg ikke kan besøge hende før imorgen), så vil jeg finde ud af hvad deres fødselssten er (der er en sten for hver måned og jeg aner ikke hvad august´s sten er). Den vil jeg så sætte på hver deres kæder plus jeg vil sætte en lille krone (kan ses her: http://www.perleplus.dk/shop/krone-925s-6x3-399p.html ) ovenpå datterens sten. Dette vil jeg også gøre på samme slags sten og sætte det med en dims (kan ikke huske hvad det hedder) så faderen kan sætte det i hans nøglebundt. Min tanke omkring det er at det bliver hans lille prinsesse og de derfor skal have en krone hver.
Hvad synes I om det? Er der noget der skal ændres eller...?