Mor-barn smykkerne.

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Min kusine er blevet sat igang med at føde her til formiddag så nu tør jeg godt ligge billedet online. Jeg er rimelig sikker på at hun ikke lige stopper op midt i det hele og beder om en computer med internet adgang. ;)-

Jeg har længe tænkt over at jeg ville lave et mor-barn smykke til hende men har ikke vidst hvad jeg skulle finde på. Men da jeg så sølv-kæden ude hos Perleplus så var det simpelthen perfekt. Selve kæden består af små hjerter der er flettet sammen.

Billede
Der er en halskæde til mor, et armbånd til datteren og så mistede hun desværre sin søn sidste år. Han blev født for tidligt og døde efter få dage så den sidste kæde er til hans gravsted (jeg spurgte hende igår om det var ok. Vil ikke risikerer at gøre hende ked af det men hun kunne rigtig godt lide idéen selvom hun ikke ved hvad hun får).

Hjertet på dem alle (jeg mangler at købe et til sønnens kæde men det bliver købt når Perleplus åbner imorgen) er fordi de altid vil have en plads i hendes hjerte uanset hvad der sker. Sommerfuglene er fordi hun ELSKER sommerfugle. Og bamserne (som kun er på børnenes) er fordi de dels er børn, og så kunne jeg godt lide idéen om at de har noget som kun de har til fælles.

Jeg har så tænkt endnu mere over det idag, og hvis jeg kan nå det (hun føder forhåbentlig først i nat så jeg ikke kan besøge hende før imorgen), så vil jeg finde ud af hvad deres fødselssten er (der er en sten for hver måned og jeg aner ikke hvad august´s sten er). Den vil jeg så sætte på hver deres kæder plus jeg vil sætte en lille krone (kan ses her: http://www.perleplus.dk/shop/krone-925s-6x3-399p.html ) ovenpå datterens sten. Dette vil jeg også gøre på samme slags sten og sætte det med en dims (kan ikke huske hvad det hedder) så faderen kan sætte det i hans nøglebundt. Min tanke omkring det er at det bliver hans lille prinsesse og de derfor skal have en krone hver.

Hvad synes I om det? Er der noget der skal ændres eller...?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg glemte at skrive at det hele er lavet af sterling sølv så der ikke bliver problemer med nikkel.

Og jeg har så det problem at datterens armbånd (det i midten) faktisk er rimelig tungt. Så hun får det nok ikke på sålænge hun er lille. Men jeg har lavet det for langt med vilje. Så kan hendes mor gå med det i starten hvis hun vil det. :-)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Sikke nogle lækre kæder...

Jeg kan smaddergodt lide hele tanken du har omkring smykkerne.. Gennemtænkt !!! ^:)^

:ymapplause: :-bd
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Nej hvor er det smukt og flot design du har lavet og det bliver hun meget glad for er jeg sikker på meget meget flot ;)- :clap:
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Det er bare så flot det du har lave @};- @};- t. Og det ligner ikke det hun laver her på Fur, hun sagde lige i dag at hun har fådet varebeskytelse på det hun laver. Så ups man må ikke lave noget magen til. men det har du heller ikke dit er meget genemført og bare i orden, jeg ville blive meget glad hvis det var mig der fik sådan et sæt. Og dejligt at du ogaå tæmker på far mand for det er jo også hans lille pige. @};- @};- @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Hold op nogle flotte smykke. Jeg er virkelig vild med dem og dine ideer omkring dem. Man må sige de er velovervejet.. Fantastisk.. :D
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
det er godt nok et sødt sæt du har fået bikset sammen og er helt vild med bamsen!!

dejlig ide med det sidste smykke til hendes søn.. :(- det vil hun nok sætte meget pris på.

For øvrigt er det vist Periodot der er fødselssten for august.
Senest rettet af Linda fre 28. aug 2009 08:47, rettet i alt 1 gang.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hvor er det dog smukke smykker, og en rigtig hjertevarm tanke der varmer helt ind i sjælen. :x- :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
det er en super smart gave :clap: :clap: :clap: :clap:
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
De er bare så smukke :x-

Du kan finde ud af, hvilken sten, der er deres horoskop sten på stenguiden.dk
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar