Nemlig Lene.lene skrev:Hej Piger
Ja, kritik, ris/ros, er altid velkomment, bare man gør det i en pæn tone.
Jo det er da klart nemmest at holde alle salgs tråde sammen, men jeg synes personlig at det er dejligt at man ikke skal være bange for at man skriver noget "forkert" et sted
