Min nyeste dille (plus lidt af hvert)
Redaktør: rumlebumle
Hold da op Mace - Kunne godt få lyst til at eje sådan et ur.

Hej Macemace skrev:Tusind tak for rosen, jeg tror også jeg har lavet mellem 50 - 60 ure efterhånden hvis det ikke er flere,butler skrev:Hold da op Mace - Kunne godt få lyst til at eje sådan et ur.![]()
har ikke tal på dem mere.
Sælger du dem og hvad koster sådan et. Er interesseret
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Ohhhh Mace. Du er på et helt højere stadie end mig mht ure. Jeg vil gerne lave sådan nogle og købte et par strand connector forleden som jeg netop vil bruge og nu har jeg lidt inspiration. Yderst tak for at du viste dine ure.
Lisbeth: Det kan vi godt aftale. Vi må lige skrive sammen privat så vi kan aftale hvad vi skal have. Er der andre der er interesseret i at købe urskiver sammen og bytte indbyrdes? For så skal vi måske lave en hel tråd med det.
Lisbeth: Det kan vi godt aftale. Vi må lige skrive sammen privat så vi kan aftale hvad vi skal have. Er der andre der er interesseret i at købe urskiver sammen og bytte indbyrdes? For så skal vi måske lave en hel tråd med det.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Ang sættet så blev jeg inspireret af flere sæt herinde så jeg prøvede at lave et der ikke var ens men jeg kan altså ikke bare lave derud af. Det SKAL være ens hos mig (nogle perler, lidt chips og så forfra).lisbeth skrev:Hold op hvor er det smukt og det sæt må gerne komme ned til mig på Falster og ja det hedder stenene og de er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smukke
http://www.firemountaingems.com/details ... =H201749FL
Charlotte ja de ure er bare så seje og så ovenikøbet med batteri ,så jeg venter også nogle ,men det tager bare så langt tid
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Det er bare ok er glad for du kunne bruge dem som inspirationCharlottes skrev:Ohhhh Mace. Du er på et helt højere stadie end mig mht ure. Jeg vil gerne lave sådan nogle og købte et par strand connector forleden som jeg netop vil bruge og nu har jeg lidt inspiration. Yderst tak for at du viste dine ure.![]()
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Hold da op Mace, hvor er de ure lækre og forskellige, meget flotte !