7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Det er længe siden at I har fået billeder og der er sket meget farve-mæssigt siden sidst, så her er lidt I kan falde for. ;)-

Billede
Her er 3 af drengene. Den sidste nåede Silde at snuppe og jeg kan rapportere at hun stadig har skarpe tænder. Av. :((

Billede
Den mørkeste af de tre drenge.

Billede
Mine tre piger.

Billede
Frk albino.

Billede
Frk blaze.

Er de ikke totalt nuttede? :x- Jeg er altså så skudt i dem at jeg er bange for at ingen af dem kommer til at flytte. :ymblushing: Jeg har godt nok en aftale med en ilder-veninde om at hun må få en hvis hun er interesseret (jeg ved at hun overholder aftalen om at få den snittet når den er gammel nok) men nu må vi se om jeg kan. :ymsigh:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Gud hvor er de dog blevet store og pelsede.. @-) Men de er nu stadig lige nuttede.. :x-
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Ih de er altså bare cuteeeeeeeeeeeeeeee :x-
Billede I LOVE CATS
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Hvor er de dog nuttede
Ja det bliver nok svært at undvære nogle af dem :ymhug:
Hilsen Eva1950
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Nu begynder de da at ligne noget, hvornår får de øjne?
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Tak tøser. :D

Jeg mener det er omkring 4 ugers alderen at de starter med at åbne øjnene. Dvs om 1 uge. Glæder mig totalt. :D
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Selvom hvalpene først begynder at åbne øjnene fra på mandag, så er de begyndt at kravle ud af "reden", og Silde er nogle gange så træt/overvældet at hun ikke henter dem ind. De gør det jo ikke kun en gang dagligt og med 7 hvalpe... De kan godt finde ud men kan ikke finde tilbage. Så de sidder bare og bræger indtil JEG putter dem tilbage. Silde holder godt øje med hvad jeg laver og selvom jeg lægger en hvalp tilbage, så skal jeg stadig passe på de skarpe tænder. Det er stadig hendes hvalpe og jeg må ikke gramse på dem.

Idag vågnede jeg ved et højlydt brægeri så jeg stod troeligt op og gik ind i min stue for at sætte den lille hvalp tilbage til dens mor. Tror I så ikke at møgkræene ikke var ude og kravle? De skændtes bare om hvem der skulle have en dievorte. #-o De er 7 hvalpe og der er 7 dievorter. Det burde ikke være noget problem at finde en der var ledig. Sådan nogle møg-hvalpe. 8-| Så nu sidder jeg her og er træt men ikke træt nok til at falde i søvn igen. Og det værste er at jeg ikke kan hade de små hvalpe-dyr. De er stadig SÅÅÅÅÅÅÅ nuttede. :x-

I får nye billeder efter weekenden når de begynder at kigge på mig. Så bliver de nemlig dobbelt nuttede. :D
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
:)) :)) :)) Jeg undrede mig også over hvorfor du var så tidligt oppe, men nu fik jeg forklaringen.. jeg glæder mig til at se nye billeder.
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Ja det var derfor. Indenfor de sidste 10 minutter har jeg været inde og sætte hvalpe-dyr tilbage i reden 2 gange. Det varer nok ikke længe før jeg skal derind igen. :-w Det burde være ulovligt at kravle ud når man er et lille hvalpedyr der ikke kan se noget. De kravler jo bare rundt i blinde. 8-|
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Ha-Ha, det lyder somom at de skulle have en kravlegård :))
Jeg glæder mig til at se dem igen :ymhug:
Besvar