7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Jeg venter lige med at tage billeder igen til de har åbnet øjnene. For der er ikke sket det store siden sidst jeg tog billeder. Kun at de er blevet en smule mørkere så nu kan jeg kende forskel på alle 7. Det er godt og skidt for nu bliver det endnu hårdere hvis jeg skal af med nogle af dem (også selvom der er lang tid til). 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Vil du beholde ALLE 7???
Så håber jeg godt nok ikke de er lige så besværlige som en hundehvalp, for jeg har kun 1, men han er også mere end rigeligt 
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Det er ikke planen at beholde dem alle. Men jeg beholder dem til de er blevet snittet og det er vist først omkring 6 måneders alderen at de er gamle nok til det (hannerne kan vist ordnes lidt før). Problemet er så at når jeg kan se forskel på alle 7 som jeg kan nu, så ved jeg ikke om jeg overhovedet kan skille mig af med dem. Det kan også være det er lige modsat så jeg hader dem når de er snittede og bare vil have dem ud. Ildere er ligesom en hundehvalp næsten hele livet. Alt det de ikke må, det gør de. Og når de er unge, så er de i teenage-alderen og så er de meget værere. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Det lyder som om, du har et fuldtidsjob, bare med at holde styr på alle de små kræ 
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Der er ikke nogen der kigger på mig endnu, men de har i et par dage gået godt til tørfoderet. Og idag fik jeg så det første bid af en af hvalpene. Det var ikke hårdt, kun et prøvebid, men den vendte sig så om i min hånd og skulle til at sætte de små sylespidse tænder i mine fingre, så jeg satte den ind igen. Den næste hvalp jeg fik fat i syntes også jeg var sjov at prøve at bide i, og da den sked i min hånd, så kom den også ind til moar. Jeg tror jeg skal sidde med et håndklæde under dem fra nu af. 
Lise > Ja det er lige før.
Lise > Ja det er lige før.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Lisbeth ville gerne se et billede hvor de dier så jeg har taget en lille billedserie så I kan se hvor meget der bliver vadet rundt og ledt efter en dievorte. Det er Lille fod der leder (hende med hvid fra skuldrene og op over hovedet).
Hun ligger yderst til højre på det første billede (nej, ikke alleryderst, det er moderen Silde).





Som I kan se er der ikke meget ro når der bliver diet før alle har fundet et sted ved baren. Silde har efterhånden fået hængepatter af dem. Jeg kan godt tage et billede af det en af dagene.

Her er et billede hvor næsten alle sover (undtagen den lille flabede albino til venstre som jeg ikke aner hvad laver).
De er simpelthen så skønne.
Hun ligger yderst til højre på det første billede (nej, ikke alleryderst, det er moderen Silde).
Som I kan se er der ikke meget ro når der bliver diet før alle har fundet et sted ved baren. Silde har efterhånden fået hængepatter af dem. Jeg kan godt tage et billede af det en af dagene.
Her er et billede hvor næsten alle sover (undtagen den lille flabede albino til venstre som jeg ikke aner hvad laver).
De er simpelthen så skønne.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Skønne sk'nne billeder med nogle dejlige hvalpe og en stolt mor. De er godt nok søde
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Hold da op hvor de mosler runddt. Man må da sige der er gang i den.
Sked i din hånd?
Lyder ehm.. Delikat eller noget 
Sked i din hånd?
