7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Tak alle sammen og selvtak Lisbeth. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

Mine hvalpe er begyndt at lege en del indenfor de sidste par dage og da deres leg består i at de bruger deres tænder, så ligner min ene pegefinger efterhånden hakket kød.
Det var nu jeg godt lige kunne bruge et par handsker i metal ligesom ridderne havde på i gamle dage eller den som slagterne bruger for ikke at skære fingrene af dem selv. 
Kan man godt have dem sammen med børn? Synes de lyder lidt små farlige med deres bideri 
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Jeg havde mine unger ( hvoraf den ene er et bonusbarn ) med inde og se dem forleden dag. Var lidt skeptisk, da Charlotte havde fortalt om deres tænder. Men Charlotte fandt på den geniale ide at ungerne fik lov at holde røven, mens hun holdt hovedet, så hvis de bed, så ville det være i hende. 
-
Charlottes
- Opal

Hvis børnene er i en alder hvor de forstår at ildere kan finde på at nappe i leg og du har en bidefri ilder (som min Fætter der var ude og hilse på Lottes børn) så ja. Men ellers vil jeg ikke anbefale det. Men grunden til at de bider så meget nu er fordi de leger. De skal lige lære at de ikke må bide så hårdt og slet ikke bide i mennesker. Hundehvalpe bider jo også en smule på et tidspunkt.Danagonia skrev:Kan man godt have dem sammen med børn? Synes de lyder lidt små farlige med deres bideri
Lotte > Og den dag bed de endda ikke. Det er først efter I har været herinde og se dem. Hmm... Gad vide om der er en sammenhæng?
-
Charlottes
- Opal

Så er der nye billeder fra idag.
Først et omvendt "find holger" billede.
Find hvalpen der IKKE kigger:

(Hvorfor er der ALTID een der ikke kigger???)

Denne hvalp må drømme om noget godt sådan som den smiler.

Gad vide hvilke kanaler hun kan opfange med den antenne?

Foderet er mit, miiit, MIIIIIIIIT.

Hvor var det nu foderet var?
Der er også billeder af lidt hvalpeleg på min hjemmeside men jeg bliver nødt til at vise dette billede:

SÅ vilde ser de ud når de leger.
Jeg har kun lagt nogle af billederne herind. Jeg har taget MANGE så hvis I vil se resten så er I velkommen til at kigge forbi min hjemmeside:
http://www.poter.dk/Ildere/hvalpe.htm
Først et omvendt "find holger" billede.
Find hvalpen der IKKE kigger:
(Hvorfor er der ALTID een der ikke kigger???)
Denne hvalp må drømme om noget godt sådan som den smiler.
Gad vide hvilke kanaler hun kan opfange med den antenne?
Foderet er mit, miiit, MIIIIIIIIT.
Hvor var det nu foderet var?
Der er også billeder af lidt hvalpeleg på min hjemmeside men jeg bliver nødt til at vise dette billede:
SÅ vilde ser de ud når de leger.
Jeg har kun lagt nogle af billederne herind. Jeg har taget MANGE så hvis I vil se resten så er I velkommen til at kigge forbi min hjemmeside:
http://www.poter.dk/Ildere/hvalpe.htm
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
jeg går straks ind og kigger flere billeder. De er jo så søde..
Jeg er helt vild med den der ligger og sover.

LOKE'S GHOST