Jeg har købt en sød julekalender til at hænge pakkerne på:

Og så er jeg begyndt at købe nogle små sjove pakker til at hænge på. Det koster godt nok en bondegård at sende en pakke til Island. Men så bliver pakkerne bare lidt billigere end de plejer.
Redaktør: rumlebumle


Ja, det er dyrt at sende pakker til udlandet, jeg synes nu også, det er ret dyrt bare at sende her i Danmark. Men Danmark er vist også et at de dyreste lande at sende pakker i. Lidt underligt at de bliver ved med at hæve priserne, for der sendes jo flere og flere pakker i takt med at folk køber meget via nettet. Det burde jo være muligt for dem at holde fortjenesten hjemme, med alle de pakker, der sendes. Selvfølgelig kan man sende som maxibreve, men så er der jo ingen garanti, sådan som der er med pakker. Derfor kan folk også selv vælge i min webshop om de vil have sendt som pakke eller brev.Havfruen skrev:ja det er dyrt at sende ting der op.Vi har også valgt at sige at vi ikke sender uden for vores egne graqndser i vores netbutik for det koster en krig og det kan kunderne ikke forstå. vi har nemlig prøvet at skulle sende til grøndland og det blev så vilt dyrt at kunden valgte at droppe det. Men jeg kan godt forstå at du sender til din datter det er jo noget ganske andet.