vi har fådet næser i vores butik og vil prøve et lekke nogen ud på vores hjemme side. de findes i forskellige faver ,men disse har vi nogle stykker af. Det kan ikke betake sig at lekke noget der ud hvis vi kun har et stykke da vores hjemme side er svær at veligeholde og vi vil gerne hav lavet et helt nyt design men manden min har ikke tid og det er kun ham der kan lave den slaks ting.
Det lyder da træls, at det er så besværligt at ligge billeder ind på jeres hjemmeside. Jeg bruger Dandomains webshop, og der går det som en leg. Den koster selvfølgelig noget, men der er simpelthen så mange gode funktioner, og så har de en fantastisk serviceafdeling, der svarer på alle mulige spørgsmål pr. mail stort set døgnet rundt også i weekender. Man kan også ringe. Og der er en god hjælpe-søge-funktion. Så jeg er absolut godt tilfreds.
vores er er oc comerus og koster ikke noget men så skal det jo hostes et sted og det er ikke gratis . men vi startede for over 3 åre siden og der er jo sket meget inden for den del af pv verden siden
Ja jeg kan jo ikke selv men jeg vet min mand har problemer og at det tager lang tid for han lekker også en del tekst ind og det tager nu en god rum tid når han er igang kan jeg se. og han er udannet programør . men det kan jo også være det som er galt han tænker nok for meget over hvad han gør og glemmer at gøre.
Ja de næser har vi allerede nu haft stor salg af og de er flotte og søde og til en rimlig pris