vi har fådet næser i vores butik

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
vi har fådet næser i vores butik og vil prøve et lekke nogen ud på vores hjemme side. de findes i forskellige faver ,men disse har vi nogle stykker af. Det kan ikke betake sig at lekke noget der ud hvis vi kun har et stykke da vores hjemme side er svær at veligeholde og vi vil gerne hav lavet et helt nyt design men manden min har ikke tid og det er kun ham der kan lave den slaks ting.
Billede
Billede
Billede
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
De er da godt nok sjove og fine. Hvad koster de? En mulig julegaveide!!!!
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Jeg vil også høre prisen :-D
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
de er faktis ikke dyre. De er håndmalet og vi har som skrevet i andre faver 89,50 kr.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Nej hvor er de smarte Kirsten, det er da en ide til manden der har alt :D
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Hvor er de søde :ymhug: og sjove :ymhug:

Det lyder da træls, at det er så besværligt at ligge billeder ind på jeres hjemmeside. Jeg bruger Dandomains webshop, og der går det som en leg. Den koster selvfølgelig noget, men der er simpelthen så mange gode funktioner, og så har de en fantastisk serviceafdeling, der svarer på alle mulige spørgsmål pr. mail stort set døgnet rundt også i weekender. Man kan også ringe. Og der er en god hjælpe-søge-funktion. Så jeg er absolut godt tilfreds.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
vores er er oc comerus og koster ikke noget men så skal det jo hostes et sted og det er ikke gratis . men vi startede for over 3 åre siden og der er jo sket meget inden for den del af pv verden siden
Kærlig hilsen

Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
guuud Kirsten og jeg har også oscommerce og hosted hos dandomain og det er altså ikke så svært at lægge billeder eller tekst ind..... ;)

Sjov næse.......mon ikke de skal sælge godt her til jul
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Ja jeg kan jo ikke selv men jeg vet min mand har problemer og at det tager lang tid for han lekker også en del tekst ind og det tager nu en god rum tid når han er igang kan jeg se. og han er udannet programør . men det kan jo også være det som er galt han tænker nok for meget over hvad han gør og glemmer at gøre. =))
Ja de næser har vi allerede nu haft stor salg af og de er flotte og søde og til en rimlig pris
Kærlig hilsen

NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
de er da for sjove.. jeg tænker kender jeg nogle med briller ;) haha.. er det en i kender der har fundet på det og maler dem eller ??
Besvar