Min dejlige skønne smukke Futte er syg igen. Han havde nogle knuder på hver side af halsen lidt oppe på siden og var til dyrlæge. Det var hans lymfekirtler der var hævede og det var ikke kun i nakken men også bag forbenene og foran bagbenene. Min dyrlæge håbede det var en infektion så han fik piller. Nu hvor han har fået dem i 1 uge har de ikke hjulpet. Knuderne er blevet endnu større. Så jeg har i samråd med dyrlægen sat hans piller op til dobbelt dosis. Hun tror desværre at det er leukæmi men siger at vi ikke skal opgive håbet. Vi har intet at tabe ved at give ham højere dosis piller men alt at vinde. Så jeg skal give ham dem i 1 uge og ringe til hende på næste mandag. Indtil jeg snakkede med hende i morges tog jeg det helt rolig og var sikker på at det bare var en infektion men idag har han været rimelig sløv. Ikke så meget at jeg er drønet til dyrlægen men bare... sløv. Plus at jeg synes at knuderne er vokset lidt mere fra i morges til hertil aften. Hvis de lymfekirtler der sidder længere nede på halsen også hæver op, så kan jeg risikere at han ikke kan få vejret.
Sidst han var syg hjalp det at I krydsede fingre for ham. Jeg tror ikke det er nok denne gang men I er meget velkomne til at prøve hvis I har lyst/tid/overskud. Det vil jeg sætte rigtig meget pris på.
Futte igen. Han er død.
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Senest rettet af Charlottes ons 25. nov 2009 19:13, rettet i alt 1 gang.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Du kan tro jeg prøver at krydse fingre for ham
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
jeg er også med på en krydser..
Stakkels dig - og stakkels Futte.
Det er ikke sjovt når ens "børn" er syge...
Håber det blot er en infenktion.. Og alt krydses herfra også....
Det er ikke sjovt når ens "børn" er syge...
Håber det blot er en infenktion.. Og alt krydses herfra også....
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
uhhhhh det lyder ikke godt - men jeg skal krydse alt hvad jeg kan....fingre arme og ben. 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Jeg skal også nok krydse fingre for Futte og dig. Jeg håber, det går bedre og medicinen virker.
God bedring
God bedring
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Uh det lyder ikke godt jeg vil også krydse alt hvad jeg kan og håber at det hjælper.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
I er så søde. Tusind tak. Da han skulle have sine piller idag var han livlig og glad så måske er det pillerne der gjorde ham sløv igår?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)