Jeg håber, billederne kan ses, da jeg har mega problemer, jeg har nemlig fået installeret windows 7 - og den er ikke kompatíbel med vores forum, så jeg skal hele tiden ændre det til en kompatibel version!
Nye smykker i Labradorit
Redaktør: rumlebumle
Jeg fik lavet nogle lækre Labradorit smykker i weekenden, og har nu taget billeder i mit nye foto-ministudio, og jeg synes, de er blevet flotte. Det giver et godt lys, når de bliver fotograferet i det rette lys. Det er Sterling sølv, jeg har brugt.
Jeg håber, billederne kan ses, da jeg har mega problemer, jeg har nemlig fået installeret windows 7 - og den er ikke kompatíbel med vores forum, så jeg skal hele tiden ændre det til en kompatibel version!

Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Wauw
De er helt vildt flotte og meget elegante. Rigtig flotte billeder også, dejligt du er glad for dit lille lysstudie 
Lise de er for smukke.
Jeg elsker labradoritter. Købte et armbånd af Lisbeth, som er blevet mit ynglingsarmbånd. Må ind og se din hp. Kunne godt bruge en halskæde dertil.
Jeg elsker labradoritter. Købte et armbånd af Lisbeth, som er blevet mit ynglingsarmbånd. Må ind og se din hp. Kunne godt bruge en halskæde dertil.
glemte at spørge om hvor du har den ørekrog fra. Sen er superflot
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Wow Lise, hvor er det bare lækre sager du har lavet. 
Super lækre sager! Og rigtig gode billeder 
Er du RÅDDEN nogle lærkre ting (undskyld sproget!!) er vild med den men "sneglehuset" - men nej....de er flotte hver især og flotte billeder, ser meget smukt ud på den sorte baggrund og den frostede gine - smykkerne popper virkelig frem.....
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??